eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Date: Mon, 27 Apr 2015 18:02:26 +0200
    Organization: private
    Lines: 31
    Message-ID: <4673967841$20150427180227@squadack.com>
    References: <5538ca74$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhan1c$7n8$1@news.supermedia.pl>
    <5538e437$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhaqu3$9m1$1@news.supermedia.pl> <mhasos$dr9$1@mx1.internetia.pl>
    <5538feaf$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    <553e3b7d$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <553e4b3a$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aakf110.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1430150490 25825 83.5.9.110 (27 Apr 2015 16:01:30 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Apr 2015 16:01:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <553e4b3a$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Authenticated-User: squadack
    X-Comment-To: Marcin N
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560981
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Marcin,

    Monday, April 27, 2015, 4:44:10 PM, you wrote:

    >> Z tego filmu to wynika, że silnik powinien mieć tylko 2 pozycje - stop i
    >> jazda, a prędkość reguluje się nie przepustnicą, ale przekładnią. Tylko
    >> wtedy ma się spore straty przy nadmiarze momentu wtedy, kiedy nie jest
    >> to potrzebne :-)
    > Nadmiar momentu? Pierwsze słyszę. Silniki elektryczne mają maksymalny
    > moment od zera do nieskończoności

    Gdzieś się takich bzdur naczytał? Moment silnika szeregowego maleje
    hiperbolicznie. Przy silniku równoległym (bocznikowym) moment maleje gwałtownie po
    osiągnięciu określonych obrotów. Silniki indukcyjne można sterować
    falownikiem ale moment w nich maleje zgodnie z wzrostem impedancji
    uzwojeń - napięcia nie da się podciągać w nieskończoność.

    > - co jest uznawane za zaletę, nie wadę.

    Zaletą silników szeregowych jest hiperboliczna charakterystyka,
    wymagająca ograniczania momentu przy niskich obrotach. W praktyce
    wygląda to tak, że do pewnych obrotów operuje się stałym momentem,
    powyżej stałą mocą.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: