    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy alufelgi od 2000 Audi A6 podejdą do 2004 Passata V6?
    Date: Tue, 4 Sep 2018 11:45:48 +0200

    W dniu 2018-09-02 o 22:15, RadoslawF pisze:

    > Szwagier ma trzy garbusy a wśród jego znajomych prawie każdy ma garbusa.
    > To ma z definicji oznaczać ze garbusy to popularne u nas pojazdy
    > czy tylko to że szwagier jest w grupie zaprzyjaźnionych posiadaczy
    > takich aut?
    > Przemyśl i nie rób z tego co ma wybrana grupa popularnego standardu.
    >
    > A dla szarego kowalskiego "omatkobosku" wywołuje już prawie wszystko
    > powyżej litra osiemset, a przynajmniej moje dwa litry z małą turbinką
    > się łapią.
    > A oferty aut nowych na szarego kowalskiego to praktycznie od litra
> [...]

    Szary kowalski to się w sumie nadal podnieca dieslem pokroju 1.5 czy 1.9
    bo to mało pali przecież i tanie takie a jakie mocne z dołu.

    Ale nadal spotyka się na drodze sporo V-ek może nie 8cyl ale 6-tki są na
    porządku dziennym. Aczkolwiek w większych miastach 8 i 12 też nie
    brakuje. Więc marginesem bym tego nie nazywał.

    Lewis