  • Data: 2009-07-24 11:36:14
    Temat: Re: Czy Wy też węszycie w tym niezły biznes?:)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kokos" napisał
    > http://www.kobieta.wp.pl/gid,11339934,img,11339936,k
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

    Ja w tym żadnego biznesu nie widzę - to w 99% radosna twórczość przy pomocy
    telefonu komórkowego lub małpy postawionej na biurku.
    Jesli się domyślam rodzaju biznesu o jakim myślisz to wydaje mi się, że on
    jest nawet spenalizowany ; )

    Ale faktem jest, że niektóre zdjęcia w galeriach powodują opad szczęki.
    Szczegolnie po podejrzeniu wieku autora/autorki.
    Nie wiedziałem tylko jednego, że te zdjęcia są pochodną pism erotycznych -
    pierwsze moje skojarzenia to teledyski, zdjęcia gwiazdek popu - tam jest w
    pytę prężenia tego i owego do obiektywu...

    adam