  • 61. Data: 2010-12-16 13:18:24
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Fajnie nie, bo masz wybor, odsniezysz kolejne albo auto postawisz prawie
    > kilometr od miejsca gdzie mieszkasz.

    Dokładnie - TYLKO taki masz wybór.
    W jego ramach nie ma jojczenia na grupie, że nie stać cię na miejsce
    prywatne, albo na garaż.

  • 62. Data: 2010-12-16 13:31:05
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    > ulicy z jednej strony a rownolegle z drugiej. Po przejezdzie odsniezarki,
    > mamy pieknie usypane zaspy na 30 / 40 cm. Z obu stron jezdni.
    > Zeby wjechac musisz odsniezyc bo inaczej powiesisz auto na tym zmrozonym
    > lodzie. I teraz wyglada to tak, ze wieczorem odsniezasz miejsce zeby
    > postawic auto a po poludniu juz ktos na nim stoi.
    > I masz jedno odsniezone miejsce i potem 10 metrow wolnego miejsca na ktore
    > nie mozesz wjechac. Potem znowu jedno odsniezone i znowu pare metrow
    > nieodsniezonego.
    > Fajnie nie, bo masz wybor, odsniezysz kolejne albo auto postawisz prawie

    A gdyby było jakieś wolne odśnieżone to byś tam wjechał, czy odśnieżył
    kolejne?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 63. Data: 2010-12-16 13:53:13
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dokładnie - TYLKO taki masz wybór.
    > W jego ramach nie ma jojczenia na grupie, że nie stać cię na miejsce
    > prywatne, albo na garaż.
    Ales ty glupi.
    Spierdalaj do wora.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 64. Data: 2010-12-16 13:57:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Alem ja glupi.
    > Spierdalam do wora.

    Dawno to miałeś zrobić.

  • 65. Data: 2010-12-16 14:36:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-16 09:40, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Czyli jak posadzisz dupe przy stoliku pizzeri gdzie wczesniej przyniosles
    > gazete, sosy i sztucce, a z ktorego na chwile wstales, ktos to miejsce
    > zajmie to grzecznie pojdziesz na inne??

    A jak sobie z rana wyczyścisz zasyfiony stolik w pizzerii, to on ma na ciebie
    do wieczora nieużywany czekać?

    > Wez kurwa zrozum o czym jest dyskusja.

    ano

  • 66. Data: 2010-12-16 14:52:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-13 20:24, kogutek pisze:

    > anisamochodow. To wina palantow kierowcow. Odkopalem dzisiaj samochod.
    > Uprzatnolem snieg. Pojechalem. Wracam a na odsniezonym miejscu ..uj saciad
    > stanal.

    Bardzo nieroztropnie. Odwala się tylko tyle śniegu, ile jest absolutnie konieczne
    do wyrwania się na wolność. Im więcej zostanie, tym większa szansa że nikt się
    nie połasi. Można trochę dosypać :)

  • 67. Data: 2010-12-16 15:08:34
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Wszystko ładnie, pięknie,
    > tylko jak stwierdzicie kto pierwszy źle zaparkował ?

    Czesto nie ma takiego problemu:

    http://robson6805.wrzuta.pl/obraz/008KkWJXGzP/imag00
    69

  • 68. Data: 2010-12-16 15:23:50
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-15 16:55, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Bo ciezko samemu odgarnac snieg dookola swojego auta?
    > Spoko, nastepny cfaniaczek, ktory zaparkuje na odsniezonym przeze mnie
    > miejscu bedzie musial przerzucic 3 razy wiecej sniegu :)
    > Ale zaczynam rozumiec Twoj punkt widzenia, konczy sie na czubku wlasnego
    > nosa.

    Jeśli można zapytać. Co robisz gdy musisz zaparkować nie na swoim
    miejscu, np. musisz załatwić coś w banku. Widzisz wolne miejsce,
    parkujesz? Czy jeździsz tak długo aż znajdziesz jakieś wolne i zasypane
    aby odśnieżyć dla siebie?

    Pytam bo nie wiem czy dobrze kapuje.

    A.

  • 69. Data: 2010-12-16 15:50:30
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > np. musisz załatwić coś w banku. Widzisz wolne miejsce, parkujesz? Czy
    > jeździsz tak długo aż znajdziesz jakieś wolne i zasypane aby odśnieżyć dla

    Pod domem. Tam gdzie mieszkasz.
    Nie rozrozniasz takich miejsc?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 70. Data: 2010-12-16 15:52:09
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ied4lc$1eeu$1@news2.ipartners.pl...

    > A jak sobie z rana wyczyścisz zasyfiony stolik w pizzerii, to on ma na
    > ciebie
    > do wieczora nieużywany czekać?
    Jak sobie wyczyscisz i ktos usiadzie sprzatniesz kolejny czy usiadziesz przy
    usyfionym?

    > ano
    No ja za ciebie tego nie zrobie.

    --