  • 71. Data: 2010-12-16 16:04:22
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-16 15:08, Robson pisze:

    > Czesto nie ma takiego problemu:
    >
    > http://robson6805.wrzuta.pl/obraz/008KkWJXGzP/imag00
    69

    Nie znasz się. Tam stały wcześniej dwa motocykle, ale już odjechały ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 72. Data: 2010-12-16 16:09:24
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-16 09:57, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak"<"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:iebih9$2sm$1@news.onet.pl...

    > Acha.
    > A teraz wracajac do meritum,
    > jesli kazdy odsniezy jedno miejsce to nie bedzie problemu z parkowaniem.

    No jak ktoś potrzebuje to odśnieży. Jak jest wolne bez śniegu to
    zaparkuje. Nie sądzisz chyba, że będę robił dochodzenie czy ktoś w
    promieniu 20km rości sobie jakieś urojone prawa do publicznego miejsca
    parkingowego. Zostawiasz na takim miejscu wizytówkę ze swoimi namiarami
    czy dozorcę?!

    > Jesli chcesz spokojnie wjechac to odsniez miejsce dla swojego samochodu a
    > nie wpierdalaj sie na miejsce, ktore ktos inny odsniezyl.
    > Szanuj prace innych, teraz rozumiesz?

    Nie sądziłem, że można być takim tępakiem. Całe życie się człowiek uczy.

    > A jak nie to spierdalaj.

    Normalnie miszcz cientej riposty. Mlask.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 73. Data: 2010-12-16 16:14:08
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-16 15:50, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Pod domem. Tam gdzie mieszkasz.
    > Nie rozrozniasz takich miejsc?

    No np. u mnie w bloku jest bank. Wg. Twojego toku rozumowania miejsce
    odśnieżone przeze mnie może być zajęte przez klienta banku (to nie jego
    dom), ale nie przez mojego sąsiada.

    PS: No już przeproś i pogrążaj się.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 74. Data: 2010-12-16 16:45:18
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Pod domem. Tam gdzie mieszkasz.
    > Nie rozrozniasz takich miejsc?

    A jak Ty to rozróżniasz? Bo zwykle jest tak, że wszędzie ktoś mieszka.

    A.

  • 75. Data: 2010-12-16 17:45:17
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Bardzo nieroztropnie. Odwala się tylko tyle śniegu, ile jest absolutnie
    > konieczne
    > do wyrwania się na wolność. Im więcej zostanie, tym większa szansa że
    > nikt się
    > nie połasi. Można trochę dosypać :)

    :-)))

    --
    Bydl´

  • 76. Data: 2010-12-16 17:47:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > BTW: Słyszałem o różnych sposobach nabywania prawa własności, kupno,
    > zasiedzenie, ale odgarnięcie śniegu z kawałka terenu to jest jakiś nowy
    > hit.

    [...]
    > No to, że jak wyjechałeś, to straciłeś wszelkie prawa do tego kawałka
    > parkingu.

    Lubisz się kłócić... to widać.
    Celowo udajesz że nie rozumiesz tego, że on nie pisze o nabywaniu prawa
    własności tylko o sąsiedzkiej uprzejmości i nie korzystaniu z cudzej pracy
    na bezczelnego chama?

  • 77. Data: 2010-12-16 17:48:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No i co mu miało przeszkodzić we wjeździe na to miejsce niby?

    Jakaś elementarna kultura i sąsiedzka uprzejmość.
    Tak, wiem - Ty tych pojęć nie znasz.

  • 78. Data: 2010-12-16 18:33:49
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-16 17:48, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Jakaś elementarna kultura i sąsiedzka uprzejmość.
    > Tak, wiem - Ty tych pojęć nie znasz.

    Po jakim czasie od odśnieżenia publiczne miejsce parkingowe może zająć
    inna osoba?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 79. Data: 2010-12-16 19:15:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> wrote in message

    > Po jakim czasie od odśnieżenia publiczne miejsce parkingowe
    > może zająć inna osoba?

    Zostawiam to już do osobistej oceny Tobie...

    Tak jak pisałem wcześniej, nie regulują tego normy prawne
    a jedynie sąsiedzka uprzejmość i kultura osobista...

    Niektórzy mają wyczucie i nie korzystają za friko z cudzej
    pracy, inni takiego wyczucia nie mają i swoje chamstwo i brak
    ucywilizowania maskują literą prawa - nic na to nie poradzimy.

  • 80. Data: 2010-12-16 19:23:59
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan" <k...@p...com> wrote in message

    > Ułatwianie życia SOBIE staje się zadaniem
    > podstawowym w czasach obecnych. Tak sądzę
    > na podstawie zaniku sfery działania zwanej
    > - u nas kiedyś - urbanistyką. U nas. Bo w krajach
    > lepiej zorganizowanych urbanistyka jest obecna,
    > inaczej drogi by im się całkiem zatkały, bo mają
    > większą gęstość zaludnienia. Dominują u nas
    > zasobni w forsę, a to ostatnio nie idzie w parze
    > z wyobraźnią przestrzenną ani też z instynktem
    > społecznym. A ściślej - z instynktu społecznego
    > osobom tym pozostało tylko parcie do żłoba,
    > byle tam się dostać przed innymi. To tzw. developerzy.

    Nie jest to cecha wyłącznie Polaków i Polski.
    To samo jest w wysoce zurbanizowanym Chicago USA.
    Małe uliczki osiedlowe w mieście mają ten sam problem.
    Gościu sobie odśnieży kawałek ulicy *przed swoim*
    szeregowym domem i po południu ktoś mu tam stoi...
    Czemu? A bo przecież wygodnie z cudzej pracy korzystać.

    Niektórzy zastawiają sobie takie odśnieżone miejsce
    krzesełkiem rozkładanym, wiaderkiem czy deską
    w nadziei że dotrze do jakiegoś tępego łba że ktoś tu
    był, że ta plama czystego asfaltu otoczona śniegiem
    to nie wybryk natury tylko efekt czyjejś pracy fizycznej.

    http://www.youjustmademylist.com/?tag=snow

    http://www.flickr.com/photos/eliezerappleton/4355321
    272