    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4...@s...googlegroups.com>
    Subject: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Date: Fri, 17 Dec 2010 10:01:53 +0100

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Czemu rzeczony sasiad caly rok stawia auto w tym samym miejscu

    Nie widziałem przypadku, żeby przez cały rok ktoś stał w tym samym miejscu,
    więc nie będę teoretyzował.
    Obstawiam, że takie twierdzenie, to zwykła bujda.

    >Autor watku zwrocil uwage ze zadbal o wspolna przestrzen samodzielnie

    Chwalebne.
    Tyle że na tym jego udział się zakończył.
    Jeśli chce iść dalej, to powinien przekonać sąsiadów do wspólnego dbania o
    tą przestrzeń.

    >i to co zrobil zostalo zawlaszczone

    Nie zostało zawłaszczone, bo nigdy nie było uwłaszczone.
    Pomachanie łopatą w czynie społecznym nie daje ŻADNYCH praw.

    >Dzieki temu parking dalej jest zasniezony a osoba ktora wykazala dobra
    >wole nic na tym nie zyskala.

    I problem leży w tym że BEZPODSTAWNIE chciała coś zyskać.

    >Rezultat tego za czym probujesz argumentowac

    Chyba nie rozumiesz słowa pisanego.
    Nie argumentuję ZA CZYMŚ tylko PRZECIW CZEMUŚ.
    Przeciw uzurpacji praw.

    > jest taki ze wszyscy
    >olewaja odsniezanie i zycie w taka normalna zime w miescie jest
    >niepotrzebnie trudne.

    Mają prawo olewać?
    Mają.
    Odpowiedzialny za odśnieżanie jest właściciel terenu - jego trzeba ścigać.
    Jak chcesz go wyręczać - Twój problem, ale nic z tego tytułu Ci się nie
    należy.
    Może poza uznaniem sąsiadów.

    >Czyli z doswiadczenia nie znasz tego o czym pisze watkotworca.

    Znam.
    Takich co to uzurpują sobie prawa do czegoś czego nie nabyli spotykam dość
    często.

    >W twoim przypadku miejsce bylo przechodnie

    Każde miejsce które nie należy do Ciebie, lub nie wykupiłeś prawa
    wyłączności w jakimś abonamencie jest w 100% przechodnie.

    Wymyślanie na własną rękę INNYCH reguł jest karygodne, niebezpieczne i
    należy z tym walczyć.
    Bo od tego prosta droga do wandalizmu i uszkadzania samochodów które
    zaparkowały na miejscu, które wypatrzył sobie uzurpator.

    > Zawsze mo na te wykupi abonament na parkingu strze onym, wtedy masz
    > przypisane miejsce do swojego pojazdu.
    > W adnym innym przypadku nie masz nawet cienia prawa takiego miejsca da .
    >W takim razie odpowiedz na zadane na wstepie pytanie. Czemu caly rok
    >miejsca sa "osobiste"

    Nie są osobiste, jeśli nie został spełniony żaden warunek o którym pisałem
    powyżej.
    To we łbie uzurpatora coś się pomieszało i próbuje swoje schizy przekuć w
    prawa.
    Nie da się.

    Miejsce publiczne jest miejscem publicznym, może tam stanąć każdy kto ma na
    to ochotę i żadnemu uzurpatorowi nic do tego.