  • Data: 2010-12-16 21:06:29
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4072d92b-79ca-42be-a172-33a5582cccdf@w29g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 16 Gru, 19:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Nie, to Ty jak zwykle nie rozumiesz tego co czytasz.
    > Pewnieś kolejny, którego na garaż nie stać, więc wymyśla nieistniejące
    > reguły.

    >Te reguly ktorych nie znasz nazywaja sie "dobrosasiedztwo"

    Mylisz się, te reguły nazywają się "chciejstwo", a parkowanie pod blokiem w
    jednym i tym samym miejscu konkretnego auta to rojenia czyjegoś chorego
    umysłu.

    >Zapewniam cie ze przetestowalem oba warianty o jakie sie spieracie i
    >lepszy jest ten gdzie kazdy "sobie" odsnieza kawalek albo robia
    >sciepke na kogos kto podczas dnia odsniezy caly parking.

    Tutaj nie ma sporu, dokładnie tak to powinno przebiegać.
    Tyle że do tego trzeba się zorganizować, a nie problemy tworzyć.

    A dyskusja szła o czymś zupełnie innym, niżby tego chciał autor wątku.
    Przykre jeśli tego nie wyłapałeś, ale wcinasz się w wątek zaczynając od
    inwektyw.

    >Jesli nie zyjesz w blokowisku

    Ale żyłem.
    I nikt tam nie miał takich problemów, żeby skakać do sąsiadów z pretensjami,
    że stanęli na miejscu które on sobie wspaniałomyślnie upatrzył i które jego
    zdaniem powinno na niego przez wieki puste czekać.
    Każdy stawał tam gdzie mu wygodniej, codziennie gdzie indziej z reguły.
    O ile w ogóle było miejsce żeby stanąć w miarę blisko.

    Ci którym to nie odpowiadało, pokupowali garaże i nie robili sztucznych
    problemów.
    Zawsze można też wykupić abonament na parkingu strzeżonym, wtedy masz
    przypisane miejsce do swojego pojazdu.
    W żadnym innym przypadku nie masz nawet cienia prawa takiego miejsca żądać.