  • Data: 2011-10-20 10:08:08
    Temat: Re: Czy TP zablokuje inwestycje z POIG 8.4 ?
    Od: Michał Matuszewski <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-10-2011 12:08, B.Borkowski / borkow.org pisze:
    > Pozwoliłem sobie wykonać kilka telefonów do UKE, w końcu trafiłem na
    > "komórkę" odpowiedzialną za kryteria w wyszukiwarce. Oto co ustaliłem po
    > miłej i przynoszącej dużo cennych wiadomości rozmowie.

    > Zatem polecam kontakt do UKE i dbanie o swoje interesy - podzielę się
    > wrażeniami i wynikiem mojej interwencji.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam.
    Wcale nie trzeba dużo dzwonić - zakładka kontakt i łatwo wybrać z kim
    rozmawiać.
    Co do dbanie o swoje interesy - to oczywiste - bo kto inny ma zadbać
    lepiej niż my sami o swoje interesy.

    Z drugiej strony doskonale rozumiem i podkreślę, że w UKE jest kilkoro
    (jeśli nawet nie paru) ludzi od spraw inwentaryzacji i bardzo trudno im
    weryfikować podawane dane.
    Np w mojej gminie tak się wystraszyli, że UKE ich pyta gdzie co jest, że
    napisali że wszędzie są _światłowody_z_tpsa_. Wystarczyło kilka maili i
    dwa telefony i wykreślono te zapisy nawet z POM sołectw w gminie.

    Michał Matuszewski