  • 11. Data: 2009-01-29 19:55:21
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3F=3D3F=3F=3D?=
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    bufi pisze:
> [...]
    >
    > Super. Nawet nie wiedziałem, że tak mozna :) Myślałem, że jak
    > umowa mija, to karta jest po prostu nieaktywna i trzeba
    > kupić drugą. Mnie jeszcze trzyma umowa, więc nie sprawdzę.
    >
    > A wracając do tematu. Właśnie poabonamentowe karty działają
    > w sposób jaki opisałeś. Po wygaśniećiu umowy działają
    > te programy które wymieniłeś. Na pre-paidach tego nie ma
    > podobno.
    >
    > Jeśli masz dwie, poabonamentowe karty i tylko
    > na jednej możesz oglądać te kanały, no to ... właściwie nie wiem.
    >
    > Albo coś źle robisz albo tuner nie pozwala na takie myki.
    Karty mam dwie. Jedna to stara którą odbierałem na abonamencie.
    (obecnie po jej włożeniu nic nie odbiera)
    Ale po jakimś czasie była wymiana KART w Polsacie.Otwieram
    skrzynkę pocztową, a tu w kopercie nowa karta do mojego tunera .
    NO! w tej sytuacji jak już dostałem to uaktywniłem i doładowałem
    na razie na miesiąc. Ale miesiąc przeszedł discovery zniknęło..
    no i znów doładowałem. Muszę przyznać że mają dobrego "psychologa"
    Ja na razie nie noszę sie z zamiarem zmiany Tunera z prostego powodu:
    Jeśli zdecyduje sie (pewnie za rok jak uzbieram nieco kasy)to zakupię
    Cały komplet do odbioru HDTV. a więc plazmę (MPG4) może N-kę o ile
    będzie korzystniejsza oferta. Odtwarzacz Blu-ray oraz kilka filmów abym
    mógł sie wymienić z kolegami.Żadnych tam kablówek.Licze zreszta że
    Polsat moze coś zaoferuje ale przyznam się że boję sie słabej jakości
    z ich strony. No ale pożyjemy , zobaczymy...
    Rylen

  • 12. Data: 2009-01-29 21:26:12
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rylen wrote:

> [...]
    > że Polsat moze coś zaoferuje ale przyznam się że boję sie słabej
    > jakości z ich strony. No ale pożyjemy , zobaczymy... Rylen

    Szkoda, że nie masz teraz tunera HD. w CP FTA są DiscoveryHD do końca
    tego miesiąca i MTVNHD do końca roku. Zawsze można popatrzeć jak to
    wygląda. A jest na co popatrzeć.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-29 21:44:34
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    bufi pisze:

    > Szkoda, że nie masz teraz tunera HD. w CP FTA są DiscoveryHD do końca
    > tego miesiąca i MTVNHD do końca roku. Zawsze można popatrzeć jak to
    > wygląda. A jest na co popatrzeć.
    No w zasadzie to Tuner mógłbym teraz kupić, ale na dobry TV mi nie
    wystarczy.Więc jaki sens kupować teraz Tuner HD który podłączę do...
    starego TV ? Przecież jak za rok kupię tuner SAT HD to bedzię raczej
    nowocześniejszy i nie sądzę że droższy.Mam nadzieję ze za rok programów
    HD SAT też nie będzie mniej...
    Rylen

  • 14. Data: 2009-01-29 22:28:40
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rylen wrote:

> [...]
    > starego TV ? Przecież jak za rok kupię tuner SAT HD to bedzię raczej
    > nowocześniejszy i nie sądzę że droższy.Mam nadzieję ze za rok

    Zawsze można kupić moduł CAM. Nie jesteś przywiązany do jednego tunera.

    > programów HD SAT też nie będzie mniej... Rylen

    Podobno w tym roku mają dodać BBC HD i trochę SD, Viasat History i coś
    jeszcze.

    A jeszcze wracając do tematu. Pisałeś, że do jednego tunera przysłali
    nową kartę, zapewne z N3. A co z drugim tunerem? Tam jest stara czy
    nowa karta? Jak stara, to masz odpowiedź czemu nie działa.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-30 06:18:11
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    bufi pisze:

> [...]
    > nową kartę, zapewne z N3. A co z drugim tunerem? Tam jest stara czy
    > nowa karta? Jak stara, to masz odpowiedź czemu nie działa.

    Ten drugi tuner to DATCOM 2100S .jest to taki jak dostarcza Rydzyk
    do Trwam ale wyzszy model. Nie ma tam żadnego wejścia na kartę,
    a montowanie deo niego "na siłę " modułu" mija się z celem
    ponieważ ma mało pamięci i każda zmiana kanału trwa dość długo.
    No to tak jakbym do dorożki silnik chciał wstawić...
    W tym typie możliwa jest zmiana softu (podobno)ale ja już
    nie chcę się w to bawić. Ot z wiekiem przechodzi!
    Swego czasu mnie to bawiło.
    Rylen

  • 16. Data: 2009-01-31 07:34:46
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zho nadaje:

    > TNK

    A znieśli już zakaz wywozu tej technologii za granicę? ;-)

  • 17. Data: 2009-01-31 11:14:33
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > A znieśli już zakaz wywozu tej technologii za granicę? ;-)

    Nie zniesli i nie zniosa, bo musza miec podkladke, ze kanaly sa
    rozprowadzane tylko na terytorium Polski. Chodzi o prawa do niektorych
    programow. Ale oczywiscie zycie sobie. 90% Polonii w Anglii oglada
    polskie platformy:))

    Jingiel