  • 1. Data: 2009-01-27 21:08:34
    Temat: problem znowu z laptopem ale inny :)
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

    Witam
    chce podłaczyc TV LCD z laptopem - podłaczam kablem DSUB DSUB i spoko obraz
    jest przełaczam na wyjscie PC w telewizorze i film leci tyle ze bez głosu -
    chciałem podłaczyc laptopa wyjsciem słuchawkowym mini jack do 2x chinch w
    telewizorze ( tylko ze ten 2 xchinch w telewizorze wraz z trzecim żółtymn AV
    jest jako AV3 wiec albo mam obraz na tv albo głos i brak obrazu - ktos ma
    jakis pomysł jak to podłaczyc? ( laptop nie ma HDMI)

  • 2. Data: 2009-01-27 21:14:29
    Temat: Re: problem znowu z laptopem ale inny :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żółtymn AV jest jako AV3 wiec albo mam obraz na tv albo głos i brak
    > obrazu - ktos ma jakis pomysł jak to podłaczyc? ( laptop nie ma HDMI)

    A skąd ktoś może wiedzieć co Ty masz za TV i jak on potrafi dźwięk
    przyjmować?
    Mój TV ma WSZYSTKIE gniazda dźwiękowe zdublowane, może brać dźwięk albo z
    cinchy albo z np. hdmi czy scart.
    Dla vga ma osobne wejście dźwięku.

  • 3. Data: 2009-01-27 22:09:55
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

> [...]
    > przyjmować?
    > Mój TV ma WSZYSTKIE gniazda dźwiękowe zdublowane, może brać dźwięk albo z

    no racja mam panasonica TH-42PV80

    ZŁĄCZA
    Gniazdo kart SD/SDHC jest
    Wejścia HDMI 3 (tył)
    Kompozytowe wejście wideo AV3: typu RCA x 1 (przód)
    Wejście S-Video AV3: Mini DIN, 4-pinowy (przód)
    Wejście audio (dla wideo) AV3: gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw, przód)
    Wejście monitorowe PC mini D-sub, 15-pinowe x 1 (tył)
    Komponentowe wejście wideo gniazda typu RCA x 3 [Y, PB, PR] (tył)
    Wejście audio (dla HDMI, PC, Component) gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw,
    tył)
    21-pinowe wejście/wyjście AV1: wej./wyj. AV, wej. RGB, Q-Link (tył), AV2:
    wej./wyj. AV, wej. S-Video, wej. RGB, Q-Link (tył)
    Wyjście monitorowe gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw tył)
    Wyjście audio gniazdo słuch. (x 1 przód)

    PS. Zmywarka weszła do Corsy bez problemu :)

  • 4. Data: 2009-01-28 06:17:49
    Od: "MZ" <mmzz@[usun.to]op.pl>

    | Wejście monitorowe PC mini D-sub, 15-pinowe x 1 (tył)

    | Wejście audio (dla HDMI, PC, Component) gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw,

    Spróbuj tej pary, jak nie zadziała to poszukaj gdzie to trzeba przełączyć w
    TV.
    MZ

  • 5. Data: 2009-01-28 09:36:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Wejście S-Video AV3: Mini DIN, 4-pinowy (przód)
    > Wejście audio (dla wideo) AV3: gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw, przód)

    No to oba te wejści amusisz mieć podłączone i musi grać.

> [...]
    > Komponentowe wejście wideo gniazda typu RCA x 3 [Y, PB, PR] (tył)
    > Wejście audio (dla HDMI, PC, Component) gniazda typu RCA (L, R) (1 zestaw,

    A tutaj podłączasz dźwięk gdy używasz d-sub.

    Obejrzyj jeszcze menu, czy nie masz gdzieś wyboru rodzaju dźwięku.

    > PS. Zmywarka weszła do Corsy bez problemu :)

    Tak jak mówiłem.