  • 1. Data: 2010-12-18 08:09:12
    Temat: Czy PEN działa z ZD 14-54 wer. I ?
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Mam trochę gratów olympusa i nabrało mnie na PENa.
    Zdecydowałem się raczej na E-PL1 z racji wagi i lampy.

    Czy użytkuje ktoś Olympusa E-P1 lub E-PL1 z przejściówką
    i obiektywem 14-54 w wersji I ? Bo ten obiektyw chyba
    nie ostrzy po kontraście.

    Mam też kita 40-150 który ma ok 3-4 lata jeśli on też nadałby
    się to kupiłbym adapter i miałbym dwie puszki mała i dużą :)

    No i ostatnie pytanie. Jeśli te obiektywy by się nadały to
    który adapter jest właściwszy MMF-1 czy MMF-2 ?

    Cena podobna ok. 300 PLN.

    Ryba

  • 2. Data: 2010-12-18 17:51:51
    Temat: Re: Czy PEN działa z ZD 14-54 wer. I ?
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > No i ostatnie pytanie. Jeśli te obiektywy by się nadały to
    > który adapter jest właściwszy MMF-1 czy MMF-2 ?

    Te adaptery pod wzgledem funkcjonalnym niczym sie nie roznia. Roznia sie
    kolorem i (podobno) waga (czyli materialem). Ale tej roznicy na pierwszy
    rzut oka nie widac.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --