  • Data: 2010-09-28 13:12:42
    Temat: Re: Czy Nokie C6 z Plusa maja simlock?
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 15:01, Tomek pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał

    > Spytaj się jeszcze żony, co ma wspólnego E66 z C6, może będzie widziała
    > jakiś związek, bo chyba nie oczekujesz, że teraz każdy opisze swoje
    > przygody rodzinne z telefonami z PLUSa pomijając właściwy model.
    > Kiedy to lamerstwo nauczy się pisać w _temacie_?

    czesciowo odpisal w temacie ... w sumie z tego co wiem to tylko orange
    sprzedaje telefony z simlockiem ... wiec wyglada na to, ze jednak jest
    bez sima. Nie wiem czy C6, ale jak inne sa bez locka mozna domniemywac,
    ze c6 tez.

    Tak przy okazji dla watkotworcy poczytaj opinie o C6, bo czytalem lekko
    nie pochlebne ...

    Pozdrawiam
    Bastek