    From: Wit Jakuczun <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Date: Sun, 06 Mar 2011 11:35:56 +0100
    <4...@4...com> <ikop04$l8r$1@news.onet.pl>
    <ikoul0$al5$1@news.onet.pl> <ikq9s6$2pl$1@news.onet.pl>
    <ikt2dr$pj9$1@news.net.icm.edu.pl> <iktvho$pss$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 19:31, Michoo pisze:
    > Z tego, że istnieją setki tysięcy ludzi, którzy nie byli/nie są w stanie
    > nie wynika w żaden sposób nieistnienie setek takich, którzy byli/są.
    >
    > W wakacje, przed rozpoczęciem studiów ponieważ EKG2 nie mieściło się w
    > RAMie VPSa napisałem prosty komunikator jabberowy. 95KB/3.5kloc źródeł w
    > tydzień(w tym czytanie wielu RFC i poznawanie ncurses), a byłem wtedy
    > raczej przeciętnym programistą. Ludzie na 2gim roku przez wakacje
    > zrobili naprawdę ładny engine 3D. Ktoś od nas z roku napisał, z tego co
    > słyszałem, prosty kernel i przeportował na niego QtCore.

> [...]
    Mam wrażenie, że odpowiadasz na inny post niż ja napisałem. Z tego, że
    ja kogoś nie znam czy coś uważam wiele nie wynika. Przecież to oczywista
    oczywistość. Podzieliłem się moją opinią, którą Ty odczytałeś jako
    postawienie się po jakiejś stronie sporu. Czemu? Nie wiem. Nie taki
    miałem zamiar pisząc to co napisałem.

    A czemu mam taką opinię a nie inną? Być może wynika to z tego, że
    zajmuję się wytwarzaniem softu i patrzę z perspektywy dostawcy. Powoduje
    to, że mam dość ostre kryteria co do tego co to znaczy "napisać kawałek
    kodu". Nie wierzę, żeby Linus czy inny student był w stanie napisać kod,
    który bym bez obaw przekazał klientowi. Co nie znaczy, że mógłbym się
    miło rozczarować :).

    Pozdrawiam,
    Wit