  • Data: 2009-05-23 16:50:13
    Temat: Re: Czy Leica to czysty lans?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Rudziński" napisał

    > http://www.militaria.pl/leatherman/multitool_leather
    man_charge_del_rey__p4858.xml?cat=209

    > To jest chyba rekord lansu.140000 (sto czterdzieści tysięcy) złotych za
    > limitowaną wersję narzędzia, które bez cudów, jednakowo użyteczne,
    > kosztuje 550 złotych.
    >
    > Ile może być warte 18 karatowe złoto, którym dodatkowo pokryto tę wersję i
    > specjalne drewniane pudełko? 10 kzł? 20?

    Nie, to jest niemożliwe : ))))
    Aż sprawdziłem czy ktoś się nie kropnął o dwa zera - fakt, 40 tysięcy
    dolarów !
    No pięknie : )

    Ale to również nie jest coś co da się zbyć łatwo sarkastycznym "ile to może
    być warte..."
    http://www.t3.com/news/leatherman-25-years-luxury-ar
    gentum-multi-tool-collection?=36305
    http://www.leatherman.com/argentum/collection/

    Teraz widze też inny aspekt pojawiania się takich gadżetów - wszyscy będą o
    tym gadać, kłócić się i brand Leica czy Leatherman będą na ustach wszystkich
    : )))))
    Nawet jeśli nikt tego nie kupi, koszt życia brandu w przestrzeni
    informacyjnej będzie nie do przecenienia ; )

    adam