  • Data: 2009-06-10 06:33:03
    Temat: Re: Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?
    Od: j...@u...at szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Jun., 08:05, jurski <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy Wenecja, Rzym, Paryż, Londyn, Barcelona, Wiedeń, Kraków są ciągle
    > piękne?
    > Wszędzie są takie miejsca, jak na Twoich fotografiach. Czy czegoś to
    > dowodzi?
    >
    > --
    > jurski
    > ---------------------------------------
    > tak młodo jak dziś już się nie spotkamy

    to jest urok fotografii.

    kazdy moze sobie zalozyc strone w internecie, zatytuowac ja "
    Photography"
    zamieszczac swoje zdjecia i w ten sposob zostac artysta lub jeszcze
    lepiej "Photographer artist".

    to jednak podnosi jakosc zycia duchowego czyli nie ma sie co oburzac
    - w sumie cos b pozytywnego.

    a zdjecia maja to do siebie , ze interesuja tylko ich autora i ew.
    osobe biorace udzial.
    na ogol pozostalym sa one obojetne , a dla kolegow po kamerze zawsze
    beznadziejne.