  • 1. Data: 2012-07-31 20:05:40
    Temat: Czy Google mają problem z indeksowaniem serwisów?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Przy nowych serwisach WWW zauważyłem, że indeksują się one błyskawicznie. W
    ciągu dnia praktycznie wszystkie strony są wciągane. Tym razem napotkałem
    dziwaczny problem. Pod domeną zmienił się serwis WWW łącznie z DNSami oraz
    IP. Zgłosiłem stronę do indeksacji pod GWT (mapa strony + linki wewnętrzne
    do wszystkich podstron). Minęło kilka dni lecz w indeksie serwis widnieje
    po staremu. Jedna strona z nowego serwisu doszła. Zgłosiłem więc ponownie
    całość - i nadal bez zmian. Co ciekawe GWT pokazuje mi, że zindeksowano 0
    stron - choć widzę, że jedna jest zindeksowana :-)

    Czy zauważyliście u siebie, że zmiana serwisu WWW/serwera indeksuje się
    znacznie dłużej niż dla świeżych domen?

  • 2. Data: 2012-07-31 20:12:10
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > stron - choć widzę, że jedna jest zindeksowana :-)
    >
    > Czy zauważyliście u siebie, że zmiana serwisu WWW/serwera indeksuje się

    a w tagach strony starej jakie masz expiration date ustawione?

  • 3. Data: 2012-07-31 20:45:51
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 20:12:10 +0200, Mr Misio napisał(a):

    > a w tagach strony starej jakie masz expiration date ustawione?

    Mówisz o nagłówku Expires? Z tego co pamiętam, to czas ten ustawiany jest
    na kilka minut do przodu lub jest ujemny plus no-store itp

  • 4. Data: 2012-08-01 09:39:12
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 20:45:51 +0200, Marek napisał(a):

    P.S.
    Jest znacznie ciekawiej: w ciągu 24h nie udało mi się dodać nowych stron do
    istniejącego od lat serwisu. Nie eksperymentowałem z nowym domenami w ciągu
    ostatnich dni ale wyglada mi na to, że dodawanie URLi przestało w ogóle
    działać lub zaczęło generować duuuuże opóźnienia w reakcji Googli (powrót
    do przeszłości nastąpił).