  • 1. Data: 2012-08-01 02:03:21
    Temat: Pozycjonowanie serwisów wielotematycznych
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Jest sobie strona zakładu kosmetycznego. Wiadomo, że w takich miejscach
    świadczy się wiele skomplikowanych usług (przynajmniej z męskiego punku
    widzenia :-) ). Serwis posiada dokładne opisy poszczególnych usług - czasem
    zajmujące po kilka podstron. Moje pytanie brzmi: czy taka struktura serwisu
    nie będzie powodowała, że firma będzie ogólnie traciła na pozycjach w
    porównaniu z wariantem hipotetycznego rozbicia poszczególnych usług na
    oddzielne domeny? Obawiam się, że serwis może być przez Google potraktowany
    z racji liczebności tematyki jako jakiś katalog, który trzeba potępić :-)

  • 2. Data: 2012-08-01 09:06:29
    Temat: Re: Pozycjonowanie serwisów wielotematycznych
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-08-01 02:03, Marek pisze:
> [...]
    > z racji liczebności tematyki jako jakiś katalog, który trzeba potępić :-)

    Na pohybel Google, że wam SEO-wcom siano z mózgu zrobiło.

  • 3. Data: 2012-08-01 09:40:08
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 09:06:29 +0200, Artur Muszyński napisał(a):

    > Na pohybel Google, że wam SEO-wcom siano z mózgu zrobiło.

    Nie tylko nam ale i zleceniodowcom :-)

  • 4. Data: 2012-09-19 12:51:15
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 1 Aug 2012 02:03:21 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > z racji liczebności tematyki jako jakiś katalog, który trzeba potępić :-)

    Nie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net