  • Data: 2011-05-16 02:56:53
    Temat: Re: Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jh <n...@s...com> napisał(a):

    > Czy takie elementy jak ESP czy kontrola trakcji mają znaczenie w typowej
    > miejskiej jeździe i sporadycznych wypadach wakacyjnych? Czy są na tyle
    > ważne, żeby do nich dopłacać? To codzienne podróżowanie zdecydowanie
    > spokojne, z dzieckiem do przedszkola/szkoły etc.

    W codziennej jeździe nie ma to znaczenia, będzie miało jak się okaże
    że trzeba coś niecodziennego na drodze zrobić, albo już się zrobiło
    i trzeba z tego jakoś cało wyjść.

    W zimie może mieć, tylko cholera wie w jakim aucie jak to zrobili.
    Przy mocach ponad 100 koni na tonę ASR potrzebny.

    > I podobne pytania, choć nie w kwestii bezpieczeństwa, a czysto użytkowej
    > - podgrzewane przednie fotele, czujnik zmierzchu, deszczu. Sprawdza się to?

    czujnik świateł - bez znaczenia bo i tak włączone mają być,

    czujnik deszcz - dobre.

    fotele, jak skóra to ważne, welur bez znaczenia (chyba że auto
    się długo grzeje) - tu nie mam dużych doświadczeń

    pozdrawiam.