  • Data: 2011-05-23 21:37:15
    Temat: Re: Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > W życiu bym nie wpadł na pomysł kupienia dzieciom skórzanych fotelików.
    > A skóra w zimie po prostu jest zimniejsza od obić materiałowych.
    To oczywista oczywistosc. Wiec teraz jeszcze raz oryginalne pytanie - czy
    warto kupic grzane fotele z przodu (juz wiemy ze grzanie ma sens raczej ze
    skorzanymi wiec rowniez skorzane) do auta ktore bedzie jezdzilo po miescie i
    wozilo dzieci do przedszkola i szkoly. Moja odpowiedz to w dalszym ciagu -
    zbedny bajer. Lepiej miec niz nie miec, ale specjalnie doplacac w tym
    przypadku nie warto, ani celowo szukac takiej sztuki. Warto conajwyzej wziac
    pod uwage ze skorzane fotele czesto oznaczaja duzo fajniejsza regulacje tychze
    (elektryka, pamiec), niekonieczne dostepna ze 'zwyklymi'.

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg