    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Date: Mon, 18 Jan 2016 18:33:15 +0100

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Ale to dopiero od okolic wspomnianego 1990 roku. Wcześniej szerzej
    >nie
    >znana.

    Jakos tak

    >Nie "gdzieś w okolicach", tylko po 1990 roku. Azjaci szybcy są w tych
    >srawach, a my szybko zapominamy, że kiedyś ich nie było.

    Ale telewizora czy magnetowidu sie tak szybko nie zrobi.
    Chyba, ze sie kupi gotowa linie, albo znajdzie sie zagraniczny
    inwestor, ktory ja postawi/przeniesie.
    Goldstar/LG ma tradycje siegajace 1958 roku.

    >Gdzieś w połowie
    >lat dziewięćdziesiątych po raz pierwszy zobaczyłem ma ulicy samochód
    >KIA.
    >Zastanawialiśmy się z kolegą, czy to aby niejest nowy ruski wynalazek
    >-- litera "A" w logo wprzypomina bukwę "Ł".

    Tylko jak mozna wyczytac - KIA robi samochody od 1962. No -
    ciezarowki, bo osobowe to od 1974.
    Na licencji Mazdy.
    To tylko u nas bylo cicho o jakiejs egzotycznej marce i to w dodatku z
    niewlasciwego ustroju.

    >Razem z anteną"

    zwinieta na szpulce :-)

    ik)
    >Była duża. "Japońskie radyjko" miało być jak paczka papierosów.
    >Zresztą
    >widziałem takie pomalowane jak Marlboro.

    no widze
    https://www.youtube.com/watch?v=zLtsju7KoOQ
    http://www.retrothing.com/2006/05/micronic_ruby_m.ht
    ml

    Tym niemniej - miniaturyzacja zaczela sie wczesniej.

    >Nagra SN, o z grubsza akceptowalnych wymiarach, służyła do
    >nagrywania,
    >do odtwarzania nadawała się słabo.

    Nie uzywalem - ale dzwiekowiec chyba powinien miec mozliwosc
    sprawdzenia jak sie nagrywa ?

    J.