  • Data: 2016-01-18 01:53:10
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jan 2016 14:19:42 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]

    Prawde mowiac nie pamietam.
    Moze masz na mysli koreanski lub tajwanski sprzet ?

    > Tak to w skrócie wyglądało. Może tylko z tymi podrókami, to nie do końca
    > tak. Japński naród ma osobliwe upodobania i lubi wymyślać różne dziwadła,
    > które poza wyspami rzadko znajdują uznanie. Oryginalności w nich wiele.
    > W każdym razie pierwsze co się przebiło, to "japońskie radyjko". Japońskie
    > radyjko miało być najmniejsze jak tylko dało się zrobić. Japońskie radyjka
    > stały się znane w świecie jeszcze w latach sześćdziesiątych.

    A to nie wiem. Nie kojarze - wzglednie male, tranzystorowe radyjka
    robil caly swiat. A nawet lampowe.

    Japonczycy jak wiadomo wymyslili Walkmana.

    > PS
    > Na mojej ulicy, chyba jeszcze od czasów schyłkowego Gomułki, a może
    > wczesnego Gierka, stał samochód marki "Toyota". Stał, nigdy nie jeździł.
    > Wyglądał jakby nadwozie projektował artysta ludowy praktykujący wcześniej
    > rzeźbę kozikiem w drewnie lipowym. A wykonał go miejscowy kowal z tego,
    > co udało się znaleźć w szopie obok kuźni.

    Ale to rozumiem polska rodzima sztuka ?

    Japonskie samochody jak mozna wyczytac - byly w USA synonimem
    bylejakosci. Ale to bylo tak dawno temu, ze juz nikt nie pamieta.

    J.