  • Data: 2016-01-17 04:38:03
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:n7ep5t$88a$1@dont-email.me...

    > Czyli raczej mieć tylko to co potrafimy wytworzyć sami.

    No tak, tylko czy to w każdym przypadku jest takie dobre?
    Nawet KRLD, nie jest w 100% samowystarczalna. See choćby KoryoLink...
    Niech sobie ten kondensator będzie z Chin, niech sobie ten opornik będzie z
    Rosji, niech sobie ten tranzystor będzie z Niemiec, niech sobie ten scalak
    będzie od Braci Pepików, byle było to wszystko dobrej jakości. Żeby mi
    kondzioł nie wybuchł, gdy tylko dostanie temperatury większej od zera
    bezwzględnego, niech ten opornik nie tańczy z wartością, oraz niech ją
    trzyma w żądanych granicach (najlepiej dokładnie, ile ma podane) i niech
    ponad miarę nie szumi, a tranzystor, niech się nie szczyci betą na poziomie
    2-3, chyba, że w jakimś układzie akurat tyle trzeba... ITD, ITP, etc.

    --
    PC-GCI

    ---
    Avast.