  • Data: 2009-09-08 09:25:47
    Temat: Re: Czy Canon szykuje pogrzeb działu kamer video
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pokazać im alternatywę, zrobić ogólną kampanię na rzecz nierobienia
    > wiochy... no wiem, że się nie da tak łatwo, ale liderów jest niewielu.

    Za wcześnie, znam ludzi co "nie wiedzą ile kasy mają" a w zameczkach jeszcze
    stare GoldStary, lud musi wejść w cyfrowy odbiornik. Lud nie liderzy - jak to
    ująłeś.

    Ja próbuje (z LX3) pokazać różnicę, jeszcze nie dociera, że lepsze iso 800 na
    odbitce 10x15 i tak nie będzie tego widać, nie, nie podoba się i już. W
    bezpośrednim zestawieniu lud wybiera zdjęcie na iso 100 z obgrzyganym fleszem.
    Trochę ich rozumiem, przynajmniej mają wszystko biało na czarnym ;)
    Za wcześnie, choć już za rogiem.

    Co do video: Canon ostro przygrywa by być gotowym na ataki ze strony RED, już
    zapowiedzieli konkurencyjne do Scarlett urządzenie wspierające szkła ef.

    Śmiem twierdzić (całkiem w ciemno), że 7D w video to pikuś co szykują w tym
    nowym urządzeniu.
    Podczas premiery odświeżonych kamer $4k HDV Canon Video Guru beknął o pracach
    nad własnym kodekiem - pewnie o to chodzi, 4:4:4, itp, itd.
    Do tego wszystkiego dochodzi fakt, że gostek co kręcił "ten filmik" z 5DII
    twierdzi, że wszyscy chcą video obok zdjęć i Canon będzie sypał video ficzerami
    według półki (time code, itd.)

    pozdrawiam,
    gietrzy