  • 11. Data: 2012-12-18 10:35:53
    Temat: Re: Czy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-18 09:42, Trybun pisze:

    > Wobec tego na czym polega "programowość" tego modułu?

    istnieje oprogramowanie alternatywne.
    np. dekoder tnk hd czyta tylko karty conax, wgrywasz enigme
    i możesz np. korzystać z karty c+

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-12-18 23:59:56
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    On 2012-12-18 09:45, Trybun wrote:

    > Czyli jaka cena? Ew. jaki to konkretnie model/modele? - Wyszukiwarka na
    > hasło "Lg seria 570W" znajduje m.in zasialania do laptopów itp. sprawy
    > wcale nie związane z telewizorami..

    Konkretnie to LG 42LV570S... Sorry za drobną pomyłkę w symbolu poprzednio.

  • 13. Data: 2012-12-19 11:35:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-18 10:35, pawell32 pisze:

    > istnieje oprogramowanie alternatywne.
    > np. dekoder tnk hd czyta tylko karty conax, wgrywasz enigme
    > i możesz np. korzystać z karty c+

    A "goły" tuner Ariva , kupiony w sklepie ma wgrany soft obsługujący C+?
    I tak nawiasem - skąd można pobrać oprogramowanie alternatywne?

  • 14. Data: 2012-12-19 11:35:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-18 10:32, pawell32 pisze:

    > sony, samsung...

    No tak... i LG.. i wiele, wiele innych.

  • 15. Data: 2012-12-19 11:37:01
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-18 23:59, Wariat z gwizdem pisze:

    > Konkretnie to LG 42LV570S... Sorry za drobną pomyłkę w symbolu
    > poprzednio.

    Dzięki za namiary. TV wydaje się być godny zainteresowania. Powiedz mi
    jeszcze czy próbowałeś coś na nim nagrywać z satelity? No i czy są
    wymagane jakieś specjalne nośniki do nagrywania - np. twardy dysk o
    określonej minimalnej pojemności, czy wystarczy do tego normalny pendrive?

  • 16. Data: 2012-12-19 12:07:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-19 11:35, Trybun pisze:

    > A "goły" tuner Ariva , kupiony w sklepie ma wgrany soft obsługujący C+?

    ten i jak większość ferdków - oczywiście tak

    > I tak nawiasem - skąd można pobrać oprogramowanie alternatywne?

    są fora, uploady.
    np. http://www.dvb-upload.com/index.php?lang=PL

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 17. Data: 2012-12-20 21:30:09
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    On 2012-12-19 11:37, Trybun wrote:

> [...]
    > wymagane jakieś specjalne nośniki do nagrywania - np. twardy dysk o
    > określonej minimalnej pojemności, czy wystarczy do tego normalny pendrive?
    Nic nie nagrywałem, Nie mam potrzeby. Tutaj nie pomogę...

  • 18. Data: 2012-12-21 14:51:15
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-19 12:07, pawell32 pisze:

    > ten i jak większość ferdków - oczywiście tak

    > są fora, uploady.
    > np. http://www.dvb-upload.com/index.php?lang=PL

    Znasz może ten 250 Combo? Chodzi o to że nigdzie nie ma informacji -
    instrukcja obsługi, niemożliwość skontaktowania się z serwisem
    telefonicznie i przez www, chodzi o to czy w tym urządzeniu można
    korzystać z wyjścia HDMI i Euro, jednocześnie, w tym samym czasie. w
    taki sposób że pod HDMI podłączam TV a pod EURO nagrywarkę DVD, i sygnał
    mam w tv i nagrywarce?

  • 19. Data: 2012-12-21 14:51:40
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-20 21:30, Wariat z gwizdem pisze:

    > Nic nie nagrywałem, Nie mam potrzeby. Tutaj nie pomogę...

    Nic nie szkodzi, i tak nie było tego modelu w sprzedaży, a więc kupiłem
    inny..

  • 20. Data: 2012-12-21 14:52:23
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-17 15:05, pawell32 pisze:

    > moduł jest programowy, a przy oryginalnym obsługuje
    > c+ i tnk, więc nie trzeba dokupować

    Mam nadzieję że chociaż z C+ zadziała, bo z kartą Nki ani nie " piknie"..