  • Data: 2014-09-12 21:23:07
    Temat: Re: Czujnik zaniku fazy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze tak:

    > A jaki Ci się uszkadza?
    > Mam w maszynach jakieś francuskie zamontowane i działają. Nie
    > pamiętam co za model.
    > A od F&F Pabianice nie podejdą?

    Te CZF-B zrobione na elementach dyskretnych z okrągłymi diodami LED
    sprawują się nieźle tzn pomimo, że się grzeją i w środku osmalają
    obudowę to działają.

    http://nokautimg2.pl/p-24-fb-24fb0693e80e9f7ab728a5f
    5c5bf5af5500x500/automat-czujnik-zaniku-faz-czf-b.jp

    a te CZF-B z prostokątnymi diodami LED, pcb wykonane w SMD stwarzają ciągłe
    problemy albo przestają świecić diody albo się tylko żarzą. Przestaje działać
    przekaźnik, fazy są obecne a nie załacza styku albo wyłącza silnik
    bez powodu kiedy mu się uwidzi.

    Niektóre uszkodzone po podaniu ostatniej z faz tylko wysyłają sekundowy
    impuls na przekaźnik co niepotrzebnie szarpie silnikiem i pozostają wyłaczone.

    http://www.fif.com.pl/pub/Image/produkty/008%20kontr
    oli%20faz/CZF-B%20d.gif

    --
    Piter