    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czujnik wody
    Date: Wed, 19 Oct 2011 16:48:00 +0200

    W dniu 2011-10-19 15:38, Rafal pisze:
    > U?ytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Samoch?d ma 14 lat i 160000km przebiegu. Nie chc? ryzykowa? wymiany
    > uszczelki g?owicy tylko dlatego, ?e kto? stwierdzi?, ?e tak powinno by? bo
    > fabryka tak przewidzia?a.
    > Jak pisa?em poni?ej ca?y temat ma na celu obni?enie temperatury pracy ze
    > 105-110*C na 90-100*C, kt?ra w mojej (i nie tylko) opinii jest najlepsz? by
    > zapewni? optymaln? prac? silnika.

    Ale zaraz, Ty chcesz temp pracy silnika obniżać czy temp przy której ma
    się włączać wiatrak bo to nie to samo!
    Temp pracy zależy od termostatu, a wiatrak to włącza się w warunkach
    ekstremalnych a nie w warunkach normalnej pracy silnika.

    Wg mnie to zostaw lepiej w spokoju te udoskonalenia chłodzenia, jak
    naprawdę boisz się to lepiej dołóż czujnik temp oleju i jego ciśnienie i
    jak faktycznie jego temp będzie ekstremalna to wtedy szukaj środków
    zaradczych i oleju xW50 xW60

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis