-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 19 Oct 2011 00:09:07 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czujnik wody
References: <j7ko77$bj6$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <j7ko77$bj6$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <4e9df900$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.175.5
X-Trace: 1318975744 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2195 79.184.175.5:27177
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407543
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-18 22:40, Rafal pisze:
> Witam!
> Przy jakiej temperaturze wody czujnik zamyka obwód i załącza wentylator w
> Peugeocie 406 1.8 16V 1997r ? Mój robi to przy ~105*C czyli trochę za późno.
> Nie jestem pewny czy to wina jego uszkodzenia czy innych problemów w
> instalacji. Wiem tyle, że potrzebuję zastąpić go takim, który będzie zamykał
> obwód przy ~90*C.
Jeżeli u Ciebie dzieje się to dopiero przy 105C, to trochę za późno.
Ale problemem (ani rozwiązaniem) niekoniecznie jest termowyłącznik
wentylatora.
Może być albo niedrożny układ chłodzenia (np. syf w chłodnicy, albo
nieotwierający się termostat).
Bo termowyłącznik jest pewnie w chłodnicy, jeżeli chłodnica nie ma
dobrego przepływu, to woda w chłodnicy będzie chłodniejsza niż w silniku
gdzie jest czujnik temperatury dla wskaźnika i później będzie włączać
wentylatory.
Może być też że źle pokazuje Ci wskaźnik i w silniku wszystko jest w
normie, tylko z jakiś powodów wskaźnik Cię straszy.
> Stąd równoczesna prośba o dopasowanie czujnika z innego samochodu.
Do Twojego samochodu są następujące termowyłączniki wentylatorów:
- wersja bez klimy (z jednym wentylatorem) włącza się przy 92-97C
- wersja z klimą (dwa wentylatory), pierwszy 92-97C, drugi 96C-101C
- wersja z automatem (dwa wentylatory), pierwszy 79-84C, drugi 83-88C
Jeżeli koniecznie chcesz robić taki tuning, to pewnie wersja z automatu
będzie odpowiednia.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.11 03:30 AZ
- 19.10.11 08:33 PM
- 19.10.11 10:26 jerry
- 19.10.11 10:29 DoQ
- 19.10.11 12:34 Ukaniu
- 19.10.11 13:29 PM
- 19.10.11 15:16 Rafal
- 19.10.11 15:21 DoQ
- 19.10.11 15:22 Rafal
- 19.10.11 15:26 DoQ
- 19.10.11 15:30 AZ
- 19.10.11 15:31 Rafal
- 19.10.11 15:34 DoQ
- 19.10.11 15:35 AZ
- 19.10.11 15:36 Ukaniu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=