  • Data: 2019-10-28 23:32:18
    Temat: Re: Cztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogach
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-28 14:47, s...@g...com wrote:
> [...]
    jszyc-liczbe-wypadkow-dlaczego-tylu-ludzi-ginie-w-po
    lsce-na/fj9endc

    > Zle rozumiesz.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Zasada_ograniczonego_z
    aufania

    > Zgodze sie ze nazwa kiepska i zgodze sie ze podejscie jakie stosujesz jest ok.

    > Masz, ale wiesz, gdzies trzeba odciecie postawic bo wiesz, mogly ci przewody
    hamulcowe zgnic i kogos zabijesz. Moze lepiej nie jechac? A jak chcesz jechac to
    sprawdzac czy ci plynu hamulcowego nie ubylo i sucho pod autem?
    > Gdzies trzeba granice miedzy rozsadkiem, podejrzeniem a paranoja postawic.
    >
    > A jednak pieszy to statystyczny czlowiek, az tak gupi byc nie powinien...

    Po prostu pieszy powinien sie _upewnic_ czy może bezpiecznie przejść. To
    załatwia sprawe w 100%.

    Czy to aż tak wiele? Z czym tutaj polemizuja idiokraci faworyzujacy
    pieszych?

    Jakie to są powody dla kórych ow pieszy nie może się upewnić? I jakież
    to są powody które powoduja, że to co jest niemozliwe dla pieszego nagle
    mialoby być czyms zwyczajnym i rutynowym dla kierowcy? Nawet wiecej - bo
    kierowca nie tylko musi sie upewnic - na niego narzuca (poki co usiluje
    sie) narzucic bezwzgledny wymóg stworzenia takiego bezwarunkwego
    bezpieczeństwa. No chyba skala trudnosci przedwiewziecia jest
    nieporównywalna....

    A wystarczy sie upewnic przed wejsciem na przejscie. Zatem dlaczego sie
    nie da?

    --
    mk4