    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cztery komputery ;)
    Date: Sun, 13 Feb 2011 20:30:35 +0100

    > Ale nie na Windows-XP i LPT jako wyjście. O ile oczywiście powyższe to
    > prawda.

    Teraz najczęściej można kupić maszynę z XP, natomiast wykorzystanie LPT
    "brzmi amatorsko". Nawet najprostsze sterowania jakie widziałem (jeden PCet,
    w standardowej obudowie, zwykły monitor) miał wetkniętą kartę I/O.

    Ostatnio miałem okazję poznać nowatorski projekt. To znaczy kiedyś był
    nowatorski. Maszyna CNC sterowana przez przez dwa zwykłe PCety spięte takim
    mostkiem na szynach ISA. Bardzo pomysłowo wykonane, zarządzanie na Windowsie
    NT. Pomysł na tyle rokujący, że z tego co się dowiedziałem, został wykupiony
    przez dużą i znaną firmę celem zaorania.

    --
    Desoft