  • Data: 2011-02-13 18:26:45
    Temat: Re: Cztery komputery ;)
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft wrote:

    > Na pewno chodziło o brak pinów?
    > Widziałem bardzo mało obrabiarek które miały tylko jeden komputer -
    > głównie to były amatorsko-półprofesjonalne.
    > Profesjonalna obrabiarka ma dwa komputery te główne.

    Ale nie na Windows-XP i LPT jako wyjście. O ile oczywiście powyższe to
    prawda.
    Choć podobne rzeczy widziałem w prototypach maszyn do zbierania butelek i
    wypłacania kaucji. Ustrojstwo miało w sumie 3 PCty w środku, które
    komunikowały się przez Ethernet. Wystarczyłby jeden, ale trochę więcej
    wypasiony, konkretnie potrzebne było dość dużo międzymordzi PCI. Chłopaki
    wzięli do prototypu to, co było w szafie :-).

    Waldek