  • 11. Data: 2010-05-10 19:51:39
    Temat: Re: Czternascie na hamowni
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
    [..]
    > Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM

    ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2010-05-10 23:49:02
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
    > zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
    > niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
    > modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
    > mapie 5-tego biegu.
    > http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#
    >
    > Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
    > jak z momentem.
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525

    Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
    Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?

    Pzdr
    PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
    SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 13. Data: 2010-05-11 03:58:16
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Maj, 01:49, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
    Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm.

    > Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
    Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :)

    > PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
    > SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
    To tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal
    160 KM.

    PJ wrote:
    >ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
    No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
    rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

    pzdr, dr
    14/525

  • 14. Data: 2010-05-11 11:11:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
    > No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
    > rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

    ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
    Takczysiak - gratuliren

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-05-11 19:02:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

    > ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
    > Takczysiak - gratuliren

    Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
    K.

  • 16. Data: 2010-05-11 19:22:29
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Maj, 21:02, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
    No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :)

    pzdr, dr
    14/525