-
11. Data: 2010-05-10 19:51:39
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: "(pj)" <j...@g...com>
W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
[..]
> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
--
pozdr
pj
gsx1300r
R-coś tam więcej niż większość
-
12. Data: 2010-05-10 23:49:02
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: marider <marider@CUT_go2.pl>
doktorski pisze:
> 6, tu doktorski;
>
> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
> zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
> niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
> modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
> mapie 5-tego biegu.
> http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#
>
> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
> jak z momentem.
>
> pzdr, dr
> 14/525
Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Pzdr
PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk
-
13. Data: 2010-05-11 03:58:16
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 11 Maj, 01:49, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
> Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm.
> Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :)
> PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
> SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
To tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal
160 KM.
PJ wrote:
>ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
pzdr, dr
14/525
-
14. Data: 2010-05-11 11:11:29
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: "(pj)" <j...@g...com>
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
> PJ wrote:
>> ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
> No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
> rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
Takczysiak - gratuliren
--
pozdr
pj
gsx1300r
bez zadnych ingerencji
-
15. Data: 2010-05-11 19:02:37
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: kocyk <k...@Z...pl>
(pj) wrote:
> W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
>> PJ wrote:
>>> ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
>> No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
>> rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
>
> ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
> Takczysiak - gratuliren
Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
K.
-
16. Data: 2010-05-11 19:22:29
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Od: doktorski <d...@g...com>
On 11 Maj, 21:02, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
> Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :)
pzdr, dr
14/525