  • 1. Data: 2011-06-20 10:12:41
    Temat: Czopki przed wami zawsze czapki z głów ..
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    ale Panowie nie idzcie tą droga
    http://www.weirdexistence.com/img/weird/collection-o
    f-very-weird-photos/collection-of-very-weird-photos0
    4.jpg

  • 2. Data: 2011-06-20 14:44:34
    Temat: Re: Czopki przed wami zawsze czapki z głów ..
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "NESSO" napisał w wiadomości grup

    ale Panowie nie idzcie tą droga
    http://www.weirdexistence.com/img/weird/collection-o
    f-very-weird-photos/collection-of-very-weird-photos0
    4.jpg

    ===============

    Myślisz, ze miałby kłopot z zaliczeniem "ósemki"?

  • 3. Data: 2011-06-20 14:49:07
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-20 16:44, Marcin N pisze:
> [...]
    4.jpg

    > ===============
    >
    > Myślisz, ze miałby kłopot z zaliczeniem "ósemki"?

    Na stojąco może nie...

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara

  • 4. Data: 2011-06-20 16:30:58
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 20.06.2011 12:12, NESSO pisze:
    > ale Panowie

    Wrzesień 2k8
    http://bit.ly/jbU8bq
    dla mnie to co występuje w puszczy

  • 5. Data: 2011-06-20 22:44:17
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
    > ale Panowie nie idzcie tą droga
    > http://www.weirdexistence.com/img/weird/collection-o
    f-very-weird-photos/collection-of-very-weird-photos0
    4.jpg

    Może zrobić zawody, kto dalej zajedzie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-06-23 21:48:17
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > http://www.weirdexistence.com/img/weird/collection-o
    f-very-weird-photos/collection-of-very-weird-photos0
    4.jpg

    widziałem takiego pokrakę gdzieś w Warszawie