eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Date: Wed, 14 Sep 2016 22:11:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <nrcatb$djn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <nr650v$cip$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr6igm$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr7403$btd$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nr81ia$20f$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nr9343$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nr9dq1$vgh$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <nr9ofl$8gq$1@dont-email.me> <nr9pbg$snd$2@node2.news.atman.pl>
    <nr9pk6$cks$1@dont-email.me> <nrc4dv$6eo$1@node1.news.atman.pl>
    <nrc7ls$6iv$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1473883883 13943 46.21.210.209 (14 Sep 2016 20:11:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2016 20:11:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <nrc7ls$6iv$2@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588553
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-14 o 21:16, Shrek pisze:

    > Więc czemu one w sumie takie nietrwałe - tak wysilone? Chyba nie. NIe da
    > się tego dobrze zrobić? Może dlatego, że ciężko zoptymalizować coś co
    > nie wiadomo na jakim paliwie będzie jeździć? A może po prostu prawdziwe
    > pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach? Jakby były zbyt
    > niezawodne, to ciężko na nich zarobić na dłuższą metę? Ale wtedy pewnie
    > znalazł by się ktoś, kto by się wyłamał, zrobił lepsze i wtedy miałby
    > zbyt. Argument o tym, że na gąsienicach musi być słabo też chyba średnio
    > prawdziwy, bo są przecież maszyny budowlane na gąsienicach, co też
    > łatwych warunków nie mają, tyrają często na dwie zmiany i nikt w nich
    > silników co tydzień czy nawet co miesiąc nie remontuje.
    >
    Duży spychacz Staliniec, silnik identyczny jak w czołgu,
    zajechali silnik to nowy załatwili w jednostce wojskowej
    bo tylko tam takie mieli.
    Główna różnica polegała na przeniesieniu napędu, czołg
    musi rozwijać róże prędkości więc skrzynia biegów i
    sprzęgło a w spychaczu który miał maksymalna prędkość
    poniżej 10km/h silnik napędzał prądnicę a silniki elektryczne
    napędzały całość. I silnik wytrzymywał podobne czasy jak
    w lokomotywie.

    Czołg na poligonie w jeden dzień zrobi więcej kilometrów
    niż taki spychacz przez tydzień a może i przez dwa.
    Dodatkowo jest lżejszy więc zawieszenie i układ przeniesienia
    napędu wytrzymuje sporo więcej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: