eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Date: Tue, 13 Sep 2016 18:41:10 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <nr9a74$88l$5@node2.news.atman.pl>
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <7...@g...com>
    <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <nr650v$cip$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr6igm$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr7403$btd$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nr81ia$20f$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nr9343$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473784868 8469 83.142.198.226 (13 Sep 2016 16:41:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Sep 2016 16:41:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588491
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.09.2016 o 18:35, Shrek pisze:

    > Dodatkowo spychacze też mają gąsienice i w nich nikt nie remontuje
    > silnika co tydzień, więc jak widać da się to zrobić. Podejrzewam, że w
    > czołgu nie warto, bo w sumie i tak na polu walki to duża "szansa", że
    > tyle nie pożyje. Choć to w warunkach wojny symetrycznej, a takiej od
    > dawna nie było. Więc w zasadzie zwłaszcza USA opłacałoby się robić coś
    > bardziej trwałego. Wiec musi istnieć chyba bardziej fundamentalny powód.

    Jeszcze coś takiego znalazłem:

    A te dane są bodaj z połowy 1942:
    "statystyczna żywotność T-34 w warunkach frontowych wynosiła 4-10 dni
    lub 1-3 ataki, a przebieg 67 km."


    Więc na wojnę klasy 2WW rzeczywiście większych rezusów nie warto robić.
    Pytanie ile kosztowałoby zrobienie czegoś na powiedzmy 2000h. Bo
    przecież z drugiej strony szansa że czołg weźmie udział w 3WW jest znikoma;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: