  • 21. Data: 2010-04-24 15:44:10
    Temat: Re: Czlonkowie zarzadu PTC aresztowani
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-24 11:32, brum pisze:

    > problemem nie jest wybor zarzadu, ale przekonanie sadu gospodarczego, zeby
    > zmienil zapis w krs
    > obecnie "prezesem zarzadu" jest inny klaus, ktory nie widnieje w krs - ot,
    > taki lokalny ewenement

    To jak oni podpisują jakieś ważniejsze umowy? :-)))

  • 22. Data: 2010-04-24 15:57:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 17:44:10 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    >To jak oni podpisują jakieś ważniejsze umowy? :-)))

    Albo maja dobrze pelnomocnictwa poustawiane, albo sa na etapie ze juz
    nie potrzebuja wazniejszych umow.
    A poki firma placi to kontrahenci akceptuja inne podpisy :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-04-24 16:27:28
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 08:56:03 +0200, looker napisał(a):

    > Chyba sie tam dlugo nie uchowasz, znajda Cie, wyrzuca, naloza kare na
    > podstawie umowy o prace za zlamanie paru paragrafow. Szkoda, bo fajne i
    > ciekawe rzeczy piszesz.

    Oj chyba bardzo niedługo ;-) My już wiemy kim jest tajemniczy "Pracownik
    Hotline Era". Ciekawe czy rozmowę, zapewne nie zbyt miłą, ze swoim
    przełożonym również zrelacjonuje na grupie.

    --
    pozdrawiam
    pawlak, również pracownik Ery

  • 24. Data: 2010-04-24 17:31:29
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To jak oni podpisują jakieś ważniejsze umowy? :-)))

    raczej "jak podpisywali":
    http://krs.cors.gov.pl/Podmiot.aspx?nrkrs=0000029159
    kazda duza struktura ma wielu pelnychnocnikow
    np. "doradca biznesowy" jest pelnomocnikiem umocowanym do podpisywania umow
    z klientami
    kierownik zespolu moze podpisywac umowy ramowe
    dyrektor regionalny (a dokladnie to chyba dwoch dyrektorow lacznie) moze
    podpisywac umowy z dostawcami
    w ten sposob spolka funkcjonuje nawet bez zarzadu, aczkolwiek kuriozalna
    jest sytuacja, w ktorej prezes zarzadu (faktyczny) musi prosic o podpisy
    swoich pracownikow, bedacych pelnomocnikami fikcyjnego zarzadu (ale
    widniejacego w krs)

  • 25. Data: 2010-04-24 17:42:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pawlak" napisał:

    > Oj chyba bardzo niedługo ;-) My już wiemy kim jest tajemniczy "Pracownik
    > Hotline Era".

    *Wiecie*? No to bardzo *wam* się chwali, pawlak, taka rewolucyjna czujność.
    A podpierdoliliście go, pawlak, za jakąś konkretną kasę, czy tradycyjnie - z
    powodu jesteście zwykłą, korporacyjną mendą? Nie zważając na fakt, że wbrew
    pozorom facet robi bardzo dobrą robotę, uświadamiając klientom BOK-u, że po
    drugiej stronie słuchawki siedzi żywy, myślący choć zniewolony procedurami
    człowiek a nie mechaniczny przygłup. Zmieńcie, pawlak, ksywkę na "pawka".
    Możedcie dodać też "morozow", chociaż i bez tego wiadomo, z jaką
    czekistowską mendą mamy do czynienia.

    > Ciekawe czy rozmowę, zapewne nie zbyt miłą, ze swoim
    > przełożonym również zrelacjonuje na grupie.

    A wy, pawka, już ją znacie? Podsłuchiwaliście pod drzwiami, śliniąc i
    branzlując się przy co bardziej pikantnych momentach?

    JoteR

  • 26. Data: 2010-04-24 17:54:20
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/3xqkrso
    >
    > Ciekawe jaki numer odstawili ?

    Nie wiem, ale od południa czy wczesniej nawet nie działa sieć na Dolnym
    Sląsku i Lubuskie chyba też
    hmm.. jakieś zmiany czy zbieg okoliczności?

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2010-04-24 18:09:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 19:54:20 +0200, Irokez wrote:

    >Nie wiem, ale od południa czy wczesniej nawet nie działa sieć na Dolnym
    >Sląsku

    W tiktaku ? Bo w abo dziala.

    J.

  • 28. Data: 2010-04-24 18:38:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-24 17:44, Wojciech Nawara wrote:

    > To jak oni podpisują jakieś ważniejsze umowy? :-)))

    No więc tych dwóch panów, których właśnie już nie ma, łącznie mogli
    reprezentować spółkę na zewnątrz, czyli również udzielać pełnomocnictw
    szczegółowych.

  • 29. Data: 2010-04-24 19:09:11
    Temat: Re: Członkowie zarzšdu PTC aresztowani
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > W tiktaku ? Bo w abo dziala.

    Wszystko
    No ale juz ruszyło...
    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7810165,_Masak
    ra___Awaria_sieci_Era_w_dwoch_wojewodztwach.html

    Pół dnia totalnej gleby całej sieci.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2010-04-24 19:13:01
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > Wszystko
    > No ale juz ruszyło...
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7810165,_Masak
    ra___Awaria_sieci_Era_w_dwoch_wojewodztwach.html

    > Pół dnia totalnej gleby całej sieci.

    Nie wszedzie ruszylo... (godz. 21:12).