  • 11. Data: 2010-04-24 07:56:37
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 02:21:20 +0200, Konsultant z Ery wrote:
    >[Aktualizacja] Zatrzymania w zarządzie PTC
    >21. kwietnia zatrzymano dwóch członków zarządu PTC - Klausa T. i Tomasza H.
    >Postawiono im zarzut działania na szkodę firmy (potencjalne straty na
    >poziomie 3 mln zł), za co grozi im do 10 lat więzienia. Zostali aresztowani
    >na 3 miesiące - podało TVN CNBC Biznes.
    >
    >Chodzi o oszustwa, wystawianie tzw. "pustych faktur" i poświadczanie
    >nieprawdy - dodano w TVN CNBC.

    To znaczy jak wystawiali - swojej spolce od firm trzecich, czy w
    imieniu PTC innym ? Bo z tego drugiego to sie przychod bierze

    >Jako konsultant mam nadzieję, że skoro aresztowanao "dyrektora ds. strategii
    >i marketingu" zmieni się nieco podejście do sprzedaży na Hotline i priorytem
    >znów stanie się załatwienie sprawy klienta i obsługa a nie wciskanie mu
    >możliwie jak największej liczby usług dodatkowych

    Uwazaj zebys nie poznal staropolskiego przyslowia
    "Chwal kierownika swego, bo mozesz miec gorszego".

    J.

  • 12. Data: 2010-04-24 08:00:45
    Temat: Re: Czlonkowie zarzadu PTC aresztowani
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 07:53:05 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Są tam po to aby pisać pozew na tamtych 2 działających Co do zarządu,
    > to pewnie zbiora się właściciele spółki na walnym wybiorą nowy zarząd,
    > ktoś tą telefonią musi rządzić.

    Nie wiadomo jak wygląda kwestia powołania zarządu w umowie spółki. Gazety
    piszą, że teraz może być pat decyzyjny. Inna sprawa, że nawet aresztowany
    członek zarządu zachowuje swoją funkcję, chyba że ma jakiś zakaz
    tymczasowy.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 13. Data: 2010-04-24 08:06:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.04.2010 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Nie wiadomo jak wygląda kwestia powołania zarządu w umowie spółki.

    Raczej nic innego jak przez właścicieli na walnym.
    Zgodziłbyś sie wejść do spółki bez prawa wyboru zarządu?
    Nie spodziewałbym się większych zmian w przypadku ptc spzoo.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 14. Data: 2010-04-24 08:20:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 24 Apr 2010 08:06:51 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:

    >Raczej nic innego jak przez właścicieli na walnym.
    >Zgodziłbyś sie wejść do spółki bez prawa wyboru zarządu?
    >Nie spodziewałbym się większych zmian w przypadku ptc spzoo.

    Bywaja akcje uprzywilejowane, ale chyba nie w tym przypadku.
    Poza tym o ile rozumiem to jest problem z okresleniem tych
    wlascicieli?

    I pamietam taka sprawe sprzed lat - wlasciciel sie zmienil, a stary
    zarzad .. blokowal zwolanie walnego. Udalo im sie posadki zachowac
    chyba juz z poltora roku jak to opisano.

    J.

  • 15. Data: 2010-04-24 08:21:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-24 09:29, Olgierd wrote:

    > A dwóch pozostałych co robi w rejestrze?

    Nic. Stuckermann jest podobno bardzo chory i od kilku lat siedzi w
    Niemczech, a Kubiak? Cholera wie.

  • 16. Data: 2010-04-24 08:22:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-24 10:00, Olgierd wrote:

> [...]
    > piszą, że teraz może być pat decyzyjny. Inna sprawa, że nawet aresztowany
    > członek zarządu zachowuje swoją funkcję, chyba że ma jakiś zakaz

    Wiadomo jak, natomiast nie wiadomo, kto. PTC ma w sumie chyba 8
    właścicieli, kórzy obejmują coś koło 210% udziałów :-)

  • 17. Data: 2010-04-24 08:44:10
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.04.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Bywaja akcje uprzywilejowane, ale chyba nie w tym przypadku.
    > Poza tym o ile rozumiem to jest problem z okresleniem tych
    > wlascicieli?

    Jak w mafii :D

    > I pamietam taka sprawe sprzed lat - wlasciciel sie zmienil, a stary
    > zarzad .. blokowal zwolanie walnego. Udalo im sie posadki zachowac
    > chyba juz z poltora roku jak to opisano.

    I teraz zarząd tymczasowo za kratkami :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 18. Data: 2010-04-24 08:49:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 10:22:31 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Wiadomo jak, natomiast nie wiadomo, kto. PTC ma w sumie chyba 8
    >właścicieli, kórzy obejmują coś koło 210% udziałów :-)

    Ale to jakis problem ?
    Statut nie mowi cos "proporcjonalnie do wysokosci udzialow" ? :-)

    P.S. I to sie nie wyjasnilo przez ostatnie lata ?
    Jak dziela dywidende .. czy nie dziela ? :-)

    No chyba ze wlasnie jeden wlasciciel doniosl na zarzad transferujacy
    zyski do drugiego wlasciciela :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-04-24 09:32:35
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Wiadomo jak, natomiast nie wiadomo, kto. PTC ma w sumie chyba 8
    > właścicieli, kórzy obejmują coś koło 210% udziałów :-)

    problemem nie jest wybor zarzadu, ale przekonanie sadu gospodarczego, zeby
    zmienil zapis w krs
    obecnie "prezesem zarzadu" jest inny klaus, ktory nie widnieje w krs - ot,
    taki lokalny ewenement

  • 20. Data: 2010-04-24 13:49:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 11:32:35 +0200, brum napisał(a):

    > problemem nie jest wybor zarzadu, ale przekonanie sadu gospodarczego,
    > zeby zmienil zapis w krs

    Czyli jak rozumiem jest spór o to, kto może podjąć taką czynność. Ale
    widzę, że coś zaczęło się dziać http://telepolis.pl/news.php?id=17937 z
    tym, że jak rozumiem bardzo możliwe, że sprawa i tak nie ruszy się o jotę.