  • 41. Data: 2010-04-26 08:32:20
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Ja na miejscu Waszego szefa nie traciłbym czasu na
    > dochodzenia i swolnił na wszelki wypadek Was obu.
    > Kreowanie na newsach obrazu firmy jako zawistnej i
    > inwigilującej też jest karygodne ;)

    Nasze szefostwo w ostatnich dniach chyba ma jednak większe problemy :-)

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 42. Data: 2010-04-26 09:40:25
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > No wlasnie sie przekonales z wiadomosci jaki z tego 'Twojego'
    > przelozonego skurczybyk i dalej go bronisz?
    > OSZWABIŁ ludzi, kradnąc ich kasę!

    no popatrz, nawet sie proces nie zaczal, a Ty juz wiesz, kto kogo okradl ?
    dorabiasz jako wrozka przez audiotele ?

  • 43. Data: 2010-04-26 21:36:28
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:37:26 +0200, pawlak napisa?(a):

    > Może po prostu nie lubię jak ktoś pracujący w tej samej firmie co ja,
    > publicznie źle o niej pisze ?

    I słusznie! Ale...

    Wtrącać się pewnie nie powinienem, ale jako wieloletni (i jak dotąd
    zadowolony) klient Ery, wolę chyba przedstawienie tejże jako "firmy z
    ludzką twarzą", (nawet jeśli miewa wady) niż jako zindoktrynowanej,
    bezdusznej korporacji, pełnej bezwolnych acz wiernych "działaczy".

    Z tego co przeczytałem Konsultant narzeka na ludzi - a nie na firmę; zaś
    modelowym przykładem ludzi na których narzeka jesteś właśnie ty.

    I teraz przemyśl sobie, który z Was robi firmie czarny PR... W każdym razie
    jako klient nie chciałbym trafić na ciebie jako konsultanta... Brrr! ;)

    --
    igor

  • 44. Data: 2010-04-27 08:20:46
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > no popatrz, nawet sie proces nie zaczal, a Ty juz wiesz, kto kogo okradl ?
    > dorabiasz jako wrozka przez audiotele ?

    Nie, no fakt, w sumie tylko kilkanaście minut wydzwonił ponżej salda na
    TakTak-u, łobuz. Wystarczyłoby, jak to zwykle w takich wypadkach nastraszyć
    firmą windykacyjną, komornikiem i takie tam.
    A tu tyle zachodu...
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=012D9E55-F5
    93-451B-AA55-CD26CB939147
    Ciekawy jest wątek o szkoleniach. Juz teraz wiadomo, dlaczego Tomasz KaMMel
    wyjechał robić karierę do Niemiec:-)

    JA