  • 31. Data: 2010-04-24 21:37:53
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Oj chyba bardzo niedługo ;-) My już wiemy kim jest tajemniczy "Pracownik
    > Hotline Era". Ciekawe czy rozmowę, zapewne nie zbyt miłą, ze swoim
    > przełożonym również zrelacjonuje na grupie.

    Jak już wiecie to czemu nie zadzwonicie do mnie z tą informacją na numer
    pracowniczy :] Weekend?

    Na szczęscie korzystam z netu spoza Ery :)

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 32. Data: 2010-04-25 07:37:26
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 19:42:49 +0200, JoteR napisał(a):

    > *Wiecie*? No to bardzo *wam* się chwali, pawlak, taka rewolucyjna czujność.
    > A podpierdoliliście go, pawlak, za jakąś konkretną kasę, czy tradycyjnie - z
    > powodu jesteście zwykłą, korporacyjną mendą?

    Może nie odpowiada mi, że ktoś nazywa na forum publicznym swojego i mojego
    przełożonego "obeliśny, spocony grubas" ?
    Może nie lubię ludzi, którzy myślą, że są anonimowi i mogą wszystko
    napisać?
    Może po prostu nie lubię jak ktoś pracujący w tej samej firmie co ja,
    publicznie źle o niej pisze ?

    > Nie zważając na fakt, że wbrew
    > pozorom facet robi bardzo dobrą robotę, uświadamiając klientom BOK-u, że po
    > drugiej stronie słuchawki siedzi żywy, myślący choć zniewolony procedurami
    > człowiek a nie mechaniczny przygłup.

    I mógł na tym poprzestać.

    > A wy, pawka, już ją znacie? Podsłuchiwaliście pod drzwiami, śliniąc i
    > branzlując się przy co bardziej pikantnych momentach?

    Czy nie pomyliły Ci się grupy ? pl.soc.seks była by bardziej odpowiednia.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 33. Data: 2010-04-25 07:42:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:37:26 +0200, pawlak napisał(a):

> [...]
    > którzy myślą, że są anonimowi i mogą wszystko napisać? Może po prostu
    > nie lubię jak ktoś pracujący w tej samej firmie co ja, publicznie źle o

    Hmm ja też wielu rzeczy nie lubię ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 34. Data: 2010-04-25 07:44:51
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 23:37:53 +0200, Konsultant z Ery napisał(a):

    > Jak już wiecie to czemu nie zadzwonicie do mnie z tą informacją na numer
    > pracowniczy :] Weekend?

    I co ? Mam do Ciebie zadzwonić i powiedzieć 'wiem kim jesteś' ? Chyba już z
    tego wyrosłem, ale nie martw się, zobaczymy się jutro, zapewne nie przed
    11'' ;)

    > Na szczęscie korzystam z netu spoza Ery :)

    Chyba na moje :) Twój adres IP dużo mi powiedział.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 35. Data: 2010-04-25 07:53:21
    Temat: Re: Czlonkowie zarzadu PTC aresztowani
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 20:38:49 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >No więc tych dwóch panów, których właśnie już nie ma, łącznie mogli
    >reprezentować spółkę na zewnątrz, czyli również udzielać pełnomocnictw
    >szczegółowych.

    Bardziej ciekawe czy zostala jakas inna mozliwosc, czy zawsze musial
    byc choc jeden z tych panow :-)

    Ale czy jest jakis problem - skoro ich RN odwolala, to chyba moze tez
    powolac nowych .. no chyba ze KRS powolania nie wpisze, a odwolanie ma
    juz moc prawna, nawet mimo KRS :-)

    J.

  • 36. Data: 2010-04-25 07:57:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:53:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale czy jest jakis problem - skoro ich RN odwolala, to chyba moze tez
    > powolac nowych .. no chyba ze KRS powolania nie wpisze, a odwolanie ma
    > juz moc prawna, nawet mimo KRS

    Ale odmowa wpisu też ma swój skutek, chyba że następuje z przyczyn
    formalno-technicznych (tj. jeśli odmowa będzie skutkiem tego, że "nie ten
    organ i nie w taki sposób", to powołanie jest bezskuteczne).

  • 37. Data: 2010-04-25 10:23:35
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:44:51 +0200, pawlak napisał(a):

    > nie martw się, zobaczymy się jutro, zapewne nie
    > przed 11'' ;)
    > Chyba na moje :) Twój adres IP dużo mi
    > powiedział.
    Skoro na podstawie prawdopodobnego adresu
    zamieszkania jesteś w stanie wykoncypować sobie
    kim jest, to jesteś jego hmmm... znajomym?

    Bierzesz pod uwagę, że Twój inny znajomy tutaj
    zapodaje jako "konsultant" co gadałeś do niego po
    wódce użalając się na swojego pracodawcę i
    wrednego "kolegę" z Aleksandrowa?

    Ja na miejscu Waszego szefa nie traciłbym czasu na
    dochodzenia i swolnił na wszelki wypadek Was obu.
    Kreowanie na newsach obrazu firmy jako zawistnej i
    inwigilującej też jest karygodne ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 38. Data: 2010-04-26 06:08:31
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Może nie odpowiada mi, że ktoś nazywa na forum publicznym swojego i mojego
    > przełożonego "obeliśny, spocony grubas" ?

    No wlasnie sie przekonales z wiadomosci jaki z tego 'Twojego' przelozonego
    skurczybyk i dalej go bronisz?
    OSZWABIŁ ludzi, kradnąc ich kasę!

    JA

  • 39. Data: 2010-04-26 08:32:08
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    Kolejny artykuł

    PRZEGLĄD PRASY: Ubiegłotygodniowe zatrzymanie dwóch członków zarządu
    Polskiej Telefonii Cyfrowej, to nie jedyna afera związana z operatorem sieci
    Era, twierdzi "Puls Biznesu".

    Gazeta dotarła do postanowienia prokuratury, z którego wynika, że podejrzany
    o popełnienie przestępstwa jest również Aleksander M., do niedawna
    wiceprzewodniczący rady nadzorczej PTC, były prezes Telewizji Polsat. Pod
    koniec marca został on zawieszony w prawach członka rady, co miało być
    środkiem zapobiegawczym w postępowaniu.

    Prokuratura zarzuca mu, że w latach 2003-2004, kiedy zajmował się sprawami
    gospodarczymi tej telewizji, miał używać do rozliczeń podatkowych
    nierzetelnych faktur, opiewających na 300 tys. zł.

    "Puls Biznesu" wraca też do zatrzymania w minionym tygodniu przez CBŚ
    czterech osób, w tym dwóch członków zarządu PTC. Dwie z tych osób, po
    przedstawieniu im zarzutów, zwolniono. W stosunku do Tomasza H.(dyrektora
    ds. administracyjnych) oraz odpowiedzialnego za strategię, marketing i
    sprzedaż Klausa T. prokuratura wnioskowała o areszt.

    Sąd zdecydował, że będą mogli wyjść na wolność po wpłaceniu 500 tys. zł
    kaucji. Jak podaje gazeta, w piątek wieczorem obaj podejrzani opuścili gmach
    sądu, po wpłaceniu żądanej sumy przez Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela
    Polsatu.

    Według gazety, jeden z dwóch zatrzymanych Tomasz H. był zaufanym człowiekiem
    Solorza, a przed wejściem do Ery kierował zależną od giełdowego Elektrimu
    spółką Elektrim Megadex. Zygmunt Solorz - Żak jest przewodniczącym rady
    nadzorczej Elektrimu. "Puls Biznesu" pisze, że Tomasz H. i Klaus T. mieli
    doprowadzić spółkę Era do strat dużo większych niż 3 miliony złotych, o
    których mówiła prokuratura.

    02,Prokuratura_tropi_menedzerow_Ery.html

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 40. Data: 2010-04-26 08:32:12
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Chyba na moje :) Twój adres IP dużo mi powiedział.

    Zdaje sobie sprawę ile wiadomosci daje IP. Jedynie przypuszczenia i domysły
    z mniejszą lub większą dozą prawdopodobieństwa :)

    --
    Pracownik Hotline Era