  • Data: 2012-02-09 08:08:39
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:jguopo$j35$1@inews.gazeta.pl...
    > On 08.02.2012 13:26, Waldek wrote:

    > Samo to, że ktoś cię może zidentyfikować na podstawie takiej karty jest
    > wk.. denerwujące. Zwykłe czytniki mają mały zasięg, ale są takie jak np.
    > na bramkach do wyciągów w Alpach i tam już nie przejdziesz bez
    > identyfikacji.

    Czasy takie (7mld kumpli na świecie) Każdy chce więcej.
    Jeżeli ktoś mi mówi, że idą czasy totalnej kontroli mówię mu, TAK.
    Jak wśród "zagęszczonych" szczurów. Wzrasta agresja (przestępczość)
    Jak będzie nas 20 mld, to myślisz, że da się nad tym jakoś zapanować?
    ...chyba, że ...wojna, i będzie nas znowu 1mld (100 tys? 2 tys?)?

    Artur(m)