  • Data: 2012-02-09 13:06:16
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Ekspert" <n...@n...joł> szukaj wiadomości tego autora

    > Na paru gigahercach może by się i dało jak Expierd twierdzi
    > - tylko ciut kosztuje i jakież to strasznie tajne dane mamy w
    > karcie bankomatowej których służby po prostu sobie z banku
    > nie pobiorą (a i my radośnie rozprzestrzeniamy te dane po
    > rozmaitych sieciach teleinformatycznych...)? Z odczytu karty
    > nie wynika gdzie byliśmy wczoraj, z zestawienia używania
    > tej karty w poszczególnych terminalach - już tak.
    > Czyli po co komu samo czytanie karty?

    Oczywiście ze to jest kosztowna technologia, ale to nie stanowi
    najmniejszego problemu, bo korporacje i ludzie za tym stojące od dawna
    posiadają wszystkie pieniądze świata, wiec dla nich nawet najkosztowniejszy
    kaprys nie stanowi problemu, są w stanie nawet zbudować bazę na księżycu czy
    marsie od tak sobie, a niewolnicy całego świata i tak będą na to pracować do
    75-go roku życia spłacając kredyty na mieszkania.
    Karta bankomatowa nie jest dla korporacji źródłem tajnych informacji, bo nie
    te daje już posiadają, karta jest tylko nośnikiem czipa.
    Nie udało się niewolnikom dobrowolnie wszczepić czipa, więc robi się to
    podstępnie w kartach czy telefonach komórkowych, a czip służy totalnej
    inwigilacji, np wystarczy jak w przypadku telefonów komórkowych porozstawiać
    odbiorniki uzyskujemy ciągłe monitorowanie każdego niewolnika,
    nieposłusznych niewolników eliminujemy przez wyłączenia czipa.