  • Data: 2012-02-09 13:09:54
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    [...]
    >Pamiętasz jak był wyśmiewany za telefon na dwie karty?

    Pamietam. A juz wtedy mialo to sens.

    Ale ten napuszony ton, ta roszczeniowa postawa, to "napisalem do
    prezydenta" - no i smiech.

    A tak prawde mowiac - GSM ma juz ze 20 lat, a ciagle nie mozna
    przekierowac sms, albo np zdalnie przekierowac rozmow - tzn mam np
    trzech serwisantow i chcialbym miec jeden numer na ktory mozna sie do
    nich dodzwonic, tzn najlepiej do tego jednego "na sluzbie".

    J.