  • Data: 2012-02-09 07:58:35
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "L501 aneryS" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4f331938$1@news.home.net.pl...

    > No, komputer zdaje mi się miał być fizycznie do sieci włączony, tylko
    > znajdować się w stanie, w jakim jest po power-off... :)
    > Ale wiesz, jak to z ludźmi, pewnych rzeczy nie wytłumaczysz, kopniesz w
    > dupę, to rozpowiadać będzie, ze się czasoprzestrzeń zakrzywiła i oko
    > cyklopa (vel kakaowe) skoczyło do przodu :P Nie wytłumaczysz, ze właśnie,
    > osobiście, kopnąłeś go w dupę...

    Śmieszne.
    Ha, ha,
    ....a może by tak merytorycznie, albo zlekceważyć gościa?
    Domyślam się, że musi to przynosić satysfakcję, jak się "gościa zjedzie"
    nawet jak jest "expierdem". Przecież to, że taki "expierd żyje",
    to WASZA zasługa. Nie potraficie jasno wytłumaczyć jego błędu
    i nie odzywać się na dalsze prowokacje.

    Artur(m)