  • 1. Data: 2009-06-08 20:39:15
    Temat: Czeskie Tourist Trophy 2009
    Od: trud <t...@o...eu>

    Byłem tam.
    Słowami nie da się tego opisać.
    Wiem jedno, moje życie już nigdy nie będzie takie samo. Postrzeganie
    motocykli, jazdy na motocyklu, zmieniło się całkowicie.
    Spodziewałem się, że tam będzie fajnie, ale to, co zobaczyłem i poczułem
    przerosło moje najśmielsze oczekiwania.
    Pod sznurkiem sporo zdjęć. Chętni mogą zajrzeć. W foto jestem amatorem,
    więc pomińcie względy techniczne wykonanych fotografii.
    http://picasaweb.google.pl/malisze1/TTCzech2009?feat
    =directlink#5345052667001229410
    Negatywne spostrzeżenie z wyprawy tylko jedno. Była tam cała Europa.
    No, prawie cała.
    Z Polski poza paroma kibicami nie było nic.
    56 km od naszej granicy.
    W tym świecie chyba nie istniejemy.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-06-09 03:04:06
    Temat: Re: Czeskie Tourist Trophy 2009
    Od: AlF <s...@g...com>

    trud wrote:
> [...]
    > No, prawie cała.
    > Z Polski poza paroma kibicami nie było nic.

    dzieki !!!!!

  • 3. Data: 2009-06-09 06:51:35
    Od: d...@w...pl

    On 8 Cze, 22:39, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Byłem tam.
    > Słowami nie da się tego opisać.
    > Wiem jedno, moje życie już nigdy nie będzie takie samo. Postrzeganie
    > motocykli, jazdy na motocyklu, zmieniło się całkowicie.
    no fajne bardzo..

    > Z Polski poza paroma kibicami nie było nic.
    Dziwisz sie ? Przeciez to:
    - nie ma wkladu w rozwoj motocyklizmu
    - ma tyle wspolnego z moto co bolid z osobowka
    - i wogle jest dziwne ;)

    kiedy/gdzie nastepna impreza ?

  • 4. Data: 2009-06-09 07:03:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    trud pisze:

    > Z Polski poza paroma kibicami nie było nic.
    > 56 km od naszej granicy.
    > W tym świecie chyba nie istniejemy.

    Zgadza się. PZM nie chce/nie może sobie poradzić z rozwojem obecnych
    sportów motorowych, więc niby czemu miałoby dbać o historię ?
    Cała nadzieja w prywatnych kolekcjonerach i entuzjastach, ale to się
    dopiero rozwija. Jak już im się uda, to PZM się chętnie podepnie pod
    czyjś sukces.

    BTW rozpoznaje ktoś to moto ?
    http://picasaweb.google.pl/malisze1/TTCzech2009?feat
    =directlink#5345053473630609442

    To V4 czy V2 z podwójnymi świecami ? Szerokość wskazuje na V4, ale czyje ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-06-09 07:33:35
    Od: Losiu <r...@b...pl>

    On 9 Cze, 09:03, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > To V4 czy V2 z podwójnymi świecami ? Szerokość wskazuje na V4, ale czyje ?

    To CZ (tak ta CZ) V4 500 DOHC z 1972r z tym,ze te tutaj w horicach
    widziane to repliki wykonane w tym roku (prototypy zniszczone w
    czasach Czechoslowacji).

    Tak bajdelejem to impreza przerosla moje oczekiwania:] niech zaluje
    ten kto nie byl.

    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj

    --
    Łosiu

  • 6. Data: 2009-06-09 07:39:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Losiu pisze:

    > To CZ (tak ta CZ) V4 500 DOHC z 1972r z tym,ze te tutaj w horicach
    > widziane to repliki wykonane w tym roku (prototypy zniszczone w
    > czasach Czechoslowacji).

    Czad. Ciekawe czy odtwarzali z rysunków, czy zachowały się formy do odlewów.

  • 7. Data: 2009-06-09 07:44:34
    Od: Losiu <r...@b...pl>

    On 9 Cze, 09:39, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Czad. Ciekawe czy odtwarzali z rysunków, czy zachowały się formy do odlewów.

    Tego to nie wiem. Byly jakies takie niebieskie ksiazeczki przewodniki
    na cala impreze, to moze w nich zawarte bylo wyjasnienie, ale, ze to
    w czeskim narzeczu to nie bardzo rozumialem:P

  • 8. Data: 2009-06-09 08:11:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    trud pisze:

    Siema

    > Słowami nie da się tego opisać.
    > Wiem jedno, moje życie już nigdy nie będzie takie samo. Postrzeganie
    > motocykli, jazdy na motocyklu, zmieniło się całkowicie.

    Zazdroszczę, ale tak pozytywnie, marzy mi się udział w takiej imprezie,
    bo zobaczenie tylu zabytkowych sprzętów na żywo, które jeszcze nieźle
    łoją, to musi być właśnie jedyne w swoim rodzaju!!!

    > Pod sznurkiem sporo zdjęć. Chętni mogą zajrzeć. W foto jestem amatorem,

    Nie gadaj, bardzo fajne ujęcia a Goście w wózkach bocznych, to sama
    esencja... ;)

    > Z Polski poza paroma kibicami nie było nic.
    > 56 km od naszej granicy.
    > W tym świecie chyba nie istniejemy.

    Niestety, ale to prawda, wydaje mi się, że wciąż bardzo duże znaczenie
    odgrywa kasa a raczej jej brak. Są u nas kolekcjonerzy, ale często, to
    zwykłe snoby, które mają niewiele wspólnego z pasją a kupują zabytkowe
    motocykle czy samochody, bo posiadanie zaczęło się (w tym aspekcie
    niestety negatywnie) robić modne...

    Z drugiej strony patrząc...
    Sam bym piekielnie chciał tam pojechać, ale w pojedynkę na 175, to z
    Wawy niezła wyprawa a kołowanie lawety, 2 samochodu, to niestety koszty,
    które w pojedynkę ciężko udźwignąć, zwłaszcza, że są też inne wydatki
    (zloty, wyprawy czy... naprawy) ;)

    P.S. Czy impreza była nagłaśniania/reklamowana w PL, mam na myśli
    motoprasę, portale o 2oo itp...?

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 9. Data: 2009-06-09 08:15:42
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 09:39:26 +0200, Magic napisał(a):

    > Czad. Ciekawe czy odtwarzali z rysunków, czy zachowały się formy do odlewów.

    Stoi w muzeum. Według info ze strony:
    http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/CZ%2
    0Bikes/pages/CZ-350-V4.htm
    Tyle że tu jest napisane że to 350.
    W programie wyścigów napisali że oba to CZ 500 - V4 typ 860 Replika z
    1972/2009

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 10. Data: 2009-06-09 08:45:31
    Od: Losiu <r...@b...pl>

    On 9 Cze, 10:15, trud <t...@o...eu> wrote:.

> [...]
    es/CZ%20Bikes/pages/CZ-3...
    > Tyle że tu jest napisane że to 350.
    > W programie wyścigów napisali że oba to CZ 500 - V4 typ 860 Replika z

    A to w tym muzeum to nie stoja oryginalne 350 z 1971? Bo te co byly w
    horicach to byc moze te 420 do klasy 500 co ich nie bylo. Tak czy
    siak, czy to byly 350, 420,czy 500 to poklony do gleby! Aha, zeby tak
    sie nie slinic tylko na te Czeski to bylo jeszcze od pyty innych Jawow
    i Cezetronow i dwutaktuw i czterotaktuw i chlodzonych ciecza i
    powietrzem ble ble ble itp itd. Angoli i Wlochow rowniez od
    zatrzesienia, co ciekawe nie widzialem z NRD, bo te z RFN byly mnogo
    reprezentowane.

    --
    Łosiu