  • 11. Data: 2012-05-04 23:58:03
    Temat: Re: Czerwona zielona fala
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Byłem niedawno w Warszawie

    Rispekt!

  • 12. Data: 2012-05-05 00:52:37
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-04 23:15, Marcin Jan wrote:
    > a widzisz, a w Chorzowie są specjalnie wyświetlacze które podają prędkość
    > z jaką należy jechać aby trafić na skrzyżowaniu na zielone.

    Przy sygnalizacji czasowej to jak najbardziej możliwe, gorzej jak jest
    "ynteligentna sygnalizacja". Wtedy ponoć czasy świateł są całkiem z pupy
    wyjęte i nijak nie można ich ustawić i podać.

    W Krk jest podobnie - co dowolne żale zikit tłumaczy się, że głupiego
    wyświetlacza z czasem nad lampą nie dadzą bo się nie da i foch.

    > Natomiast zastanawiam się dlaczego pod Katowickim tunelem jest
    > ograniczenie (przynajmniej za dnia) do 70km/h. Tunel nowoczesny, kamery,
    > drogi ucieczkowe, system wentylacji, etc.

    Bo niektórzy mają klaustrofobiocoś i głupieją w tunelach, albo panikują,
    albo jeszcze jeżdżą złomem, od którego nie wiadomo kiedy koło odpadnie i
    co wtedy? ;)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 13. Data: 2012-05-05 01:17:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Otóż jadąc z taką prędkością (+/-5
    > km/h) stoimy na _każdym_ skrzyzowaniu z sygnalizacją świetlną. Tyle
    > słowem zachęty do repsektowania przepisów.

    W Warszawie nie ma zielonej fali. Nigdzie. A juz na pewno nie przy
    50km/h. Jest za to czerwona fala. To nie jest przypadek, glupota, tylko
    absolutnie celowe dzialanie Galasa. Nie wiem co nim kieruje, ze tak
    nienawidzi kierowcow, ale gdyby to byla glupota, to czysto
    statystycznie-matematycznie musialoby sie udac cos zrobic dobrze raz na
    jakis czas.
    Niestety poza pisaniem w Usenecie nikt z tym nic nie zrobi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2012-05-05 01:44:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]

    Dnia 04.05.2012 Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > 50km/h. Jest za to czerwona fala. To nie jest przypadek, glupota, tylko
    > absolutnie celowe dzialanie Galasa. Nie wiem co nim kieruje, ze tak

    Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
    samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2012-05-05 08:34:48
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
    > samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

    Tez widzialem, podziwiam redaktora, ze zachowal powage. Galas tlumaczyl
    jaki to on zajebiscie madry jest, jakiej to wiedzy wymaga itp. Potem
    stwierdzil, ze zielona fala jest, tylko trzeba jechac zgodnie z
    przepisami. No to jada, ruszaja spod swiatel, Galas przez cala droge
    tlumaczy ile to lat studiowal, a ze jada przepisowe 50, to czasu jest
    sporo. Galas w transie autopromocji, wszyscy kierowcy to niedorozwoje,
    tylko on jeden wie jak powinno sie kierowac ruchem. Dojezdzaja do
    swiatel (pamietamy - zielona fala) i... zagadka: na jakie swiatlo
    zdazyli?;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2012-05-05 08:57:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-04 19:36, jerzu pisze:
    > Dzisiaj, z powodu braku lepszego zajęcia, przejchałem sobie ulicą
    > Puławską w Warszawie odcinek od Dworca Południowego do Pl. Unii
    > Lubelskiej. Niby nic, ale postanowiłem zrobić to z dozwoloną
    > prędkością 50 km/h. I niby nic w tym dziwnego, ale w połowie drogi już
    > czułem lekkie poddenerwowanie. Otóż jadąc z taką prędkością (+/-5
    > km/h) stoimy na _każdym_ skrzyzowaniu z sygnalizacją świetlną. Tyle
    > słowem zachęty do repsektowania przepisów.
    >
    > Uwaga: cross-post!

    Celowe działanie mające na celu zwiększenie zużycia paliwa
    i wpływów do budżetu. Powinni znieść ograniczenia prędkości
    na autostradach. To dopiero by wpływy z akcyzy wzrosły.

  • 17. Data: 2012-05-05 11:02:00
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-04 20:06, DoQ pisze:

    > Bo to Galas :)

    Nieoficjalnie od dawna wiadomo że synchronizacja sygnalizacji na ulicach
    wylotowych z Wawy jest ustawiona na około 70km/h. Swego czasu pytany o
    prędkość zielonej fali na Puławskiej właśnie G oświadczył że nie może
    powiedzieć w rozumieniu jest wyższa niż przepisowe 50km/h. Sygnalizacja
    jest tak strojona aby nie tamować ruchu.

    Rafał

  • 18. Data: 2012-05-05 11:04:28
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    > Byłem niedawno w Warszawie i z teggo, co widze, to tych, którzy
    > ustawiają tam światła nalezałoby wsadzić do samochodów i kazać przez
    > miesiąc jeździć po 8-10 godzin na dobę. Oczywiście w godzinach
    > największego ruchu.

    Ci co ustawiają światła w Wawie siedzą już w pierdlu ale to z innych
    powodów. W tej chwili (przynajmniej 2 tyg temu tak było) cały dział w
    ZDM który się tym zajmował wyprowadziło CBA.

    Rafał

  • 19. Data: 2012-05-05 11:12:30
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-04 23:56, DoQ pisze:

    > Słusznie, to bardzo niebezpieczne miejsce!

    Ograniczenie do 50km/h stoi tam TYLKO dlatego że taką prędkość są w
    stanie wyświetlić tablice świetlne kupione za ponad 100tys zł kiedy
    jeszcze cała wisłostrada miała takie ograniczenie. Tablice wyświetlają
    50 albo 30 (i o ile pamiętam STOP) w razie np pożaru.
    Same tablice stoją przed skrzyżowaniem z Karową więc i tak nic nie mogą
    ograniczać ale takie właśnie głupie wytłumaczenie kiedyś padło z ust
    rzecznika ZDM. Być może te tablice to całość systemu informującego dot
    wjazdu do tunelu bez nich tunel mógłby nie spełniać wcześniejszych wymagań.

    Rafał

  • 20. Data: 2012-05-05 11:20:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 11:12, The_EaGle wrote:

> [...]
    > 50 albo 30 (i o ile pamiętam STOP) w razie np pożaru.
    > Same tablice stoją przed skrzyżowaniem z Karową więc i tak nic nie mogą

    I z jednej i z drugiej storny stoją zaraz za tymi świetlnymi 50
    "hardwarowe" wiec z zasady nic te świetlne nie dają. Dla legalistów to
    nawet nie są znaki drogowe;)

    Shrek