  • 21. Data: 2012-05-05 11:25:03
    Temat: Re: Czerwona zielona fala
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-05 11:04, The_EaGle pisze:
    (...)
    > Ci co ustawiają światła w Wawie siedzą już w pierdlu ale to z innych
    > powodów. W tej chwili (przynajmniej 2 tyg temu tak było) cały dział w
    > ZDM który się tym zajmował wyprowadziło CBA.

    Jak to było z tymi manipulacjami? Zatrzymano chyba sumie 8 osób
    (chodzi o łapownictwo), nie z jednego działu, nie tylko przyjmujących,
    nie tylko z ZDM, jedna zdaje się na dzień dzisiejszy jest aresztowana.
    No, ale można medialne rzucić hasełko, że siedzą w pierdlu ustawiający
    światła.

  • 22. Data: 2012-05-05 11:27:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin The_EaGle

    > Nieoficjalnie od dawna wiadomo że synchronizacja sygnalizacji na ulicach
    > wylotowych z Wawy jest ustawiona na około 70km/h.

    IMHO na Puławskiej w niektórych godzinach nawet 90 km/h, a w każdym razie
    jakiś czas temu tak było jak tam jeździłem po wieczornym szczycie.

    > Swego czasu pytany o
    > prędkość zielonej fali na Puławskiej właśnie G oświadczył że nie może
    > powiedzieć w rozumieniu jest wyższa niż przepisowe 50km/h. Sygnalizacja
    > jest tak strojona aby nie tamować ruchu.

    To po jaki chuj tam jest ograniczenie do 50?

  • 23. Data: 2012-05-05 13:42:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 05 May 2012 11:12:30 +0200, The_EaGle <g...@d...pl> wrote:

    > Ograniczenie do 50km/h stoi tam TYLKO dlatego że taką prędkość są w
    >stanie wyświetlić tablice świetlne kupione za ponad 100tys zł kiedy
    >jeszcze cała wisłostrada miała takie ograniczenie. Tablice wyświetlają
    >50 albo 30 (i o ile pamiętam STOP) w razie np pożaru.

    Bzdura. Bzdura obalona wielokrotnie na pl.regionalne.warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2012-05-05 13:52:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 05 May 2012 01:44:54 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
    >samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

    Jazda warszawska na TVN Turbo. Sliczny odcinek. ZTCP to Galas robił
    prawko w dość późnym wieku :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-05-05 13:53:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 05 May 2012 13:52:44 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Jazda warszawska na TVN Turbo

    Poprawka, na TVN Warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-05-05 13:55:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 13:42, jerzu wrote:

    > Bzdura. Bzdura obalona wielokrotnie na pl.regionalne.warszawa.

    Konkretnie to że 50 w tunelu jest spowodowana wyświetlaczami jest bzdurą
    (choć kto tam wie co Galas sobie myśli). Natomiast że wyświetlacze
    potrafią tylko 30 i 50 wyswietlic to najprawdziwsza prawda. Co do stopu
    to nie mam pojęcia, a cena 100 tysięcy wydaje się zaniżona:P

    Shrek.

  • 27. Data: 2012-05-05 17:41:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 05.05.2012 Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał/a:

    > Tez widzialem, podziwiam redaktora, ze zachowal powage. Galas tlumaczyl
    > jaki to on zajebiscie madry jest, jakiej to wiedzy wymaga itp. Potem
    > stwierdzil, ze zielona fala jest, tylko trzeba jechac zgodnie z
    > przepisami. No to jada, ruszaja spod swiatel, Galas przez cala droge
    > tlumaczy ile to lat studiowal, a ze jada przepisowe 50, to czasu jest
    > sporo. Galas w transie autopromocji, wszyscy kierowcy to niedorozwoje,
    > tylko on jeden wie jak powinno sie kierowac ruchem. Dojezdzaja do
    > swiatel (pamietamy - zielona fala) i... zagadka: na jakie swiatlo
    > zdazyli?;-)

    I w tym momencie powinno paść pytanie: to co z tą zieloną falą? I
    powinno być ponawiane do momentu aż się pojawi zielona fala lub nowy
    inżynier...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2012-05-05 18:05:27
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    > To po jaki chuj tam jest ograniczenie do 50?

    Galas tamtędy jeździ?

  • 29. Data: 2012-05-05 18:10:24
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "grzech" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A wiesz.To jest chyba pewna prawidłowość. Jeżdżąc pewną trasą staram się
    > trzymać 90 - 100 na liczniku. Niemal zawsze mam zielone światła. Przed
    > chwilą to właśnie przerabiałem. Świateł bez liku i na żadnym nie stałem.

    Bo długi łyckend jest i się da. Normalnie wolniej, przepisowo i co drugie,
    trzecie, ente, zielone na zieloną falę się załapiesz z dozwoloną prędkością,
    minus 10, minus 20, minus XX...

    pozdr
    lublex

  • 30. Data: 2012-05-05 18:12:34