  • 41. Data: 2012-05-08 13:42:11
    Temat: Re: Czerwona zielona fala
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Mon, 07 May 2012 08:59:09 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Sławne "uspokajanie ruchu" które Galas i spółka przejęli od Zielonego
    > Mazowsza? W ramach tych paranoi proponowali strefowe ograniczenie
    > prędkości na Pradze do 30km/h i zwężenie Jagiellońskiej do jednego pasa
    > bo to ich zdanie usprawniłoby tam ruch. [...]

    Coś w tym jest...
    Zwężenie na moście Śląsko-Dąbrowskim i eliminacja niektórych kategorii
    pojazdów zlikwidowała skutecznie korki, jakie na nim bywały!

    --
    Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 42. Data: 2012-05-08 21:18:27
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-05-08 13:42, Wiesiaczek pisze:

    > Coś w tym jest...
    > Zwężenie na moście Śląsko-Dąbrowskim i eliminacja niektórych kategorii
    > pojazdów zlikwidowała skutecznie korki, jakie na nim bywały!

    Wysadzenie w powietrze permanentnie by załatwiło problem korków, tylko
    skąd wziąć potem tyle teleportów na Pragie?

  • 43. Data: 2012-05-09 08:30:24
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-05-08 21:18, HGW pisze:

    > Wysadzenie w powietrze permanentnie by załatwiło problem korków, tylko
    > skąd wziąć potem tyle teleportów na Pragie?

    A w mojej bramie stoi czasem tylu Teleportów, że wystarczy dla
    wszystkich ;)

    --
    http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

  • 44. Data: 2012-05-09 18:45:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Tue, 08 May 2012 21:18:27 +0200, HGW wrote:

    > Wysadzenie w powietrze permanentnie by załatwiło problem korków, tylko
    > skąd wziąć potem tyle teleportów na Pragie?

    To jest koncepcja radykalna i bez wątpienia zlikwidowałaby korki
    definitywnie.
    Myślę, że Galas dojrzeje i do tego.

  • 45. Data: 2012-05-13 23:41:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Dnia 06.05.2012 Adam Wysocki <g...@n...invalid> napisał/a:

    > Do czasu - miśki lubią łapać w tunelu (nieoznakowane) i za nim (suszarka).

    Nieonakowanymi to lubią łapać od Łazienkowskiej do Łomianek...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 46. Data: 2012-05-17 13:27:09
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.samochody Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Nieonakowanymi to lubią łapać od Łazienkowskiej do Łomianek...

    To też... na wale miedzeszyńskim też.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++