-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kuczu <q...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Czerwona pieknosc
Date: Thu, 10 Nov 2011 20:00:29 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 77
Message-ID: <j9h70j$gd4$1@inews.gazeta.pl>
References: <j9ee3u$96r$1@inews.gazeta.pl> <j9ekq7$1fq$1@inews.gazeta.pl>
<j9em08$4ag$2@inews.gazeta.pl>
<5...@s...googlegroups.com>
<j9gste$foq$1@inews.gazeta.pl> <j9h4cs$8q7$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011188086.slubice.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1320951635 16804 31.11.188.86 (10 Nov 2011 19:00:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Nov 2011 19:00:35 +0000 (UTC)
X-User: qczu666
In-Reply-To: <j9h4cs$8q7$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:648087
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-10 19:15, Tytus z domQ pisze:
> Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze
> sportowy motocykl jest doskonaly do turystyki no i jasne jest dla mnie
> ze zarowno Bulka jaki i HD to legendy - nic wiecej.
No i ok. Wisimito. Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach
ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub
w internecie.
> A dla mnie wykladnikiem techniki motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak
> widac nie slyszeli o innych systemach hamulcow niz Brembo czy Nissin...
Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Widze ze zaczynasz
grzebac w internecie. O Tokico i ISR juz doczytales ? I gdzie zaczelismy
rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz warunki brzegowe ?
> Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna
> tarcza - co moze dziwic bo przeciez w wyczynie walczy sie o kazdy gram
> masy :)
j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ?
> *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci.
>
> Czyli sa motocykle wyscigowe takie gdzie wachacz jest nizej niz miska???
j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z
sucha miska i osobnym zbiornikiem.
>
> *** No nie wiem, zdjac rame z napedu w Buellu to tylko kilka srub. Rama ta
> nie rozni sie specjalnie od tej w japonczyku. Tyle ze jest pelna paliwa.
> Tu juz pierdolisz. Jezdzilem moim, z pasazerka i bagazem, po gorskich
> serpentynach. Hamowal tak samo dobrze na poczatku jak i na koncu
> podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do
> ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem
> twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo
> pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla.
>
> Kuczu prosze Cie obejrzyj kilka wyscigow - w TV lub na zywo ale to nie
> maja byc wyscigi rututni a sportowych motocykli. Zobaczysz co sie dzieje
> z motocyklem ktory wypada z toru i byc moze zweryfikujesz pomysl ze
> zbiornikiem w ramie i olejem w wachaczu.
cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna
rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...".
Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to Ty
sobie teraz sam dodales.
> Posluchaj/poczytaj co mowia o
> technice kolesie ktorzy sie troche znaja a potem zacznij pisac o
> "sportowych" rozwiazaniach Buela czy HD. Byc moze wtedy dowiesz sie ze
> firma technologicznie nieco wyprzedzajaca specow z USA (tych co to dosc
> niedawno odkryli rozrzad DOHC)
Ale z tym "sportem" to sie urodzilo raczej w Twojej glowie niz w mojej.
Albo zacznij zrozumiale zadawac pytania albo nie dopowiadaj sobie rzeczy
post factum.
> Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o
> pyceniu po gorkach spacerowa rututnia a ja o jezdzie po torze sportem.
> Ty o hamowaniu z bagazami i pasazerka z gorki a ja o hamowaniu z 220/50
> przed winklem na torze.
Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja
stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem.
I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i
zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.11 19:08 Kuczu
- 10.11.11 20:41 Tytus z domQ
- 10.11.11 20:43 doomin13
- 10.11.11 21:01 Tytus z domQ
- 10.11.11 21:28 Kuczu
- 10.11.11 21:54 Robert T.
- 10.11.11 22:03 Kuczu
- 10.11.11 22:12 AZ
- 10.11.11 22:30 Robert T.
- 10.11.11 22:33 Kuczu
- 10.11.11 22:41 AZ
- 10.11.11 22:51 Kuczu
- 10.11.11 23:03 AZ
- 11.11.11 00:21 Tytus z domQ
- 11.11.11 00:28 Tytus z domQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D