eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzerwona pieknoscRe: Czerwona pieknosc
  • Data: 2011-11-10 20:41:58
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Siemka

    *** "Kuczu" No i ok. Wisimito.

    To juz wszyscy wiedza

    ***Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach
    ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub w
    internecie.

    Mozesz rozwinac???

    Chcesz wiedziec dlaczego tlumik jest pod motocyklem??? Niie to nie
    zafascynowanie konstrukcja z USA
    Za chwile wchodzi norma euro6 i gdzies trzeba zmiescic coraz wieksze
    katalizatory - ktore nie dosc ze sa wielkie to i cholernie ciezkie.
    A w sporcie srodek ciezkosci ma byc nisko
    Wiec albo robi sie faje jak u AZ'a w KHI albo wciska sie to cholerstwo pod
    silnik, proste i jakze banalne.
    Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo
    takiego rozwiazania, czy Fazer nie ma tam katalizatora???

    *** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy.

    Dokladnie - w sporcie tylko Bembo, byc moze istnieja jakie amerykanskie
    wydumki ale zastosowanie w sporcie maja rownie powszechne jak niezawodne sa
    harleje

    ***I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz
    warunki brzegowe ?

    Rozpocznj od poczatku - przeczytaj albo moze lepiej zobacz o jakim motocyklu
    jest watek. Hint - nie ma on miejsca na sakwy, frendzle i nawet na pasazerke

    *** j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ?

    Juz Ci pisalem ze rozmawiamy o dwoch rzeczach - Ty o jezdzie z gorki z
    pasazerka bagazem i probie ogarniecia tego jak rozumiem ekstremalnego
    wykorzystania motocykla, a ja o wykorzystaniu dwoch tarcz na torze - takich
    jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac w WSBK.
    Niestety raczej tego nie rozumiesz ba pewnie nawet nie wiesz co to jest WSBK
    bo nie startuja tam buele i harleje

    *** j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z
    sucha miska i osobnym zbiornikiem.

    On sie specjalizowal w zeglarstwie srodladowym ale to ze Bulce konstruktorzy
    zdecydowali sie na rozwazania smarowania rodem z motocrossu czy enduro nie
    swiadczy chyba o tym ze sa to rozwiazania dobre dla motocykli szosowych???
    Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami jezdnymi
    jak japonia czy designem jak wloszczyna trzeba wymyslec dziwactwo i na tym
    budowac legende wmawiajac wszystkim ze to jest super innowacja.

    *** cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna
    > rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...".
    > Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to Ty
    > sobie teraz sam dodales.

    Po raz kolejny ja o zupie Ty o dupie - ale wyjasnie. Motocyle sportowe maja
    zbiorniki montowane tak zeby przy nawet niewielkich wywrotkach odrywaly sie
    od reszty dla bezpieczenstwa. Raczej trudno mi jest sobie wyobrazic
    odrywajaca sie rame od reszty - abstrahujac juz od tego ze czesto po kozlach
    motocykla ramy po prostu sie lamia i dosc latwo moge sobie zwizualizowac co
    dzieje sie kiedy paliwo zalewa caly motocykl. O tym ze ramy sa klejone z
    kilku rodzajow materialow tez warto wspomniec nie zawsze odpornych na
    benzyne.

    *** Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja
    stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem.

    Zapewne dlatego n.im.w Suzuki tez sie myla stosujac sie do tej teorii. I juz
    w latach dziewiecdziesiatych wycofali sie z 6 tloczkowych zaciskow i wyscigu
    w rozmiarach tarcz...zakonczyli na 320-330mm z tego co pamietam - potem
    okazalo sie ze nie rozmiar sie liczy a technika.

    Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal rynek a
    dokladnie sami menagerowie w fabryce to przykre bo goniac za wspolczesna
    technologia dawaliby prace jeszcze dla kilku pokolen

    *** I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i
    zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy.

    LOL ales mnie pojechal ale i tu nieco sie roznimy - bo ja kilkanascie razy
    widzialem tor - miejsce ktore bardzo szybko weryfikuje opanowanie i
    mozliwosci techniczne motocykla. Miejsce gdzie po dniu treningow masz dosc
    jazdy na tydzien, gdzie po kilku kolkach okazuje sie ze tarcze hamulcowe
    zmienily kolor a opony nagrzaly sie tak ze mozna na nich gotowac herbate -
    ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I masz oczywiscie racje z
    ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to kanapa motocykla.
    Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w tej
    dziedzinie.

    --
    Pozdrawiam
    Tytus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: