  • Data: 2011-11-10 18:15:52
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    *** "Kuczu"
    Nie napinaj sie tak bo Ci zylka jebnie.

    Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze sportowy
    motocykl jest doskonaly do turystyki no i jasne jest dla mnie ze zarowno
    Bulka jaki i HD to legendy - nic wiecej. A dla mnie wykladnikiem techniki
    motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak widac nie slyszeli o innych
    systemach hamulcow niz Brembo czy Nissin...
    Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna tarcza -
    co moze dziwic bo przeciez w wyczynie walczy sie o kazdy gram masy :)

    *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci.

    Czyli sa motocykle wyscigowe takie gdzie wachacz jest nizej niz miska???

    *** No nie wiem, zdjac rame z napedu w Buellu to tylko kilka srub. Rama ta
    nie rozni sie specjalnie od tej w japonczyku. Tyle ze jest pelna paliwa.
    Tu juz pierdolisz. Jezdzilem moim, z pasazerka i bagazem, po gorskich
    serpentynach. Hamowal tak samo dobrze na poczatku jak i na koncu
    podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do
    ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem
    twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo
    pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla.

    Kuczu prosze Cie obejrzyj kilka wyscigow - w TV lub na zywo ale to nie maja
    byc wyscigi rututni a sportowych motocykli. Zobaczysz co sie dzieje z
    motocyklem ktory wypada z toru i byc moze zweryfikujesz pomysl ze
    zbiornikiem w ramie i olejem w wachaczu. Posluchaj/poczytaj co mowia o
    technice kolesie ktorzy sie troche znaja a potem zacznij pisac o
    "sportowych" rozwiazaniach Buela czy HD. Byc moze wtedy dowiesz sie ze firma
    technologicznie nieco wyprzedzajaca specow z USA (tych co to dosc niedawno
    odkryli rozrzad DOHC) a zwana BMW probujac wejsc do gry w wyscigach MotoGP
    zderzyla sie z rzeczywistoscia i to brutalnie. Bo okazalo sie ze ta firma
    pakujaca miliony euro w rozwoj technologi jest lata za japonskimi
    rozwiazaniami stosowana w tej klasie
    Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o
    pyceniu po gorkach spacerowa rututnia a ja o jezdzie po torze sportem. Ty o
    hamowaniu z bagazami i pasazerka z gorki a ja o hamowaniu z 220/50 przed
    winklem na torze.

    Tytus

    P.S.I prosze nie piszcie mi o rekordach w jezdzie na przednim/tylnym kole bo
    jak dobremu stunterowi zaplaca to na WSK zrobi taki rekord.