  • Data: 2011-11-10 19:00:29
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 19:15, Tytus z domQ pisze:

    > Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze
    > sportowy motocykl jest doskonaly do turystyki no i jasne jest dla mnie
    > ze zarowno Bulka jaki i HD to legendy - nic wiecej.

    No i ok. Wisimito. Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach
    ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub
    w internecie.

    > A dla mnie wykladnikiem techniki motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak
    > widac nie slyszeli o innych systemach hamulcow niz Brembo czy Nissin...

    Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Widze ze zaczynasz
    grzebac w internecie. O Tokico i ISR juz doczytales ? I gdzie zaczelismy
    rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz warunki brzegowe ?

    > Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna
    > tarcza - co moze dziwic bo przeciez w wyczynie walczy sie o kazdy gram
    > masy :)

    j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ?

    > *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci.
    >
    > Czyli sa motocykle wyscigowe takie gdzie wachacz jest nizej niz miska???

    j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z
    sucha miska i osobnym zbiornikiem.

> [...]
    > podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do
    > ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem
    > twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo
    > pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla.
    >
    > Kuczu prosze Cie obejrzyj kilka wyscigow - w TV lub na zywo ale to nie
    > maja byc wyscigi rututni a sportowych motocykli. Zobaczysz co sie dzieje
    > z motocyklem ktory wypada z toru i byc moze zweryfikujesz pomysl ze
    > zbiornikiem w ramie i olejem w wachaczu.

    cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna
    rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...".
    Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to Ty
    sobie teraz sam dodales.

    > Posluchaj/poczytaj co mowia o
    > technice kolesie ktorzy sie troche znaja a potem zacznij pisac o
    > "sportowych" rozwiazaniach Buela czy HD. Byc moze wtedy dowiesz sie ze
    > firma technologicznie nieco wyprzedzajaca specow z USA (tych co to dosc
    > niedawno odkryli rozrzad DOHC)

    Ale z tym "sportem" to sie urodzilo raczej w Twojej glowie niz w mojej.
    Albo zacznij zrozumiale zadawac pytania albo nie dopowiadaj sobie rzeczy
    post factum.

    > Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o
    > pyceniu po gorkach spacerowa rututnia a ja o jezdzie po torze sportem.
    > Ty o hamowaniu z bagazami i pasazerka z gorki a ja o hamowaniu z 220/50
    > przed winklem na torze.

    Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja
    stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem.

    I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i
    zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X